Ja precies. Ik vind het prima als iemand mij herkent, maar het idee dat iemand mij kent, alles meeleest, maar niets zegt, vind ik super irritant
Maar jij ziet er hartstikke goed uit Je ziet er in elk geval echt niet uit als 48. Jong van geest ook nog
Wat een leuk topic! Had echt niet verwacht dat zoveel mensen een foto zouden durven posten. Ik heb even een iets recentere foto zonder zonnebril gevonden. Zoon maar even weggepoetst Bekijk bijlage 665800
Oh ja, ik heb zoiets, aan wat ik hier schrijf herkennen mensen die mij kennen me toch wel. Ik hoef het ook niet te weten als mensen me herkennen maar zou het wel op prijs stellen als die mensen de dingen die ik opschrijf lezen het voor zichzelf houden. Want het gebeurt me wel zo nu en dan dat ik via een vriendin of familielid iets terugkrijg dat ik hier heb gezegd. Ja dat vind ik niet tof. Val hun er niet mee lastig als ik weer eens een mening over iets heb
Maar misschien is het niet altijd niet durven? Zelf bijvoorbeeld maak ik uit principe geen foto's van mezelf. Maar als dit niet het geval zou zijn, dan had ik er echt wel een geplaatst hoor (en dan nóg is er niet veel te zien, met mijn bedekkende kleding ). Niet dat ik me aangesproken voel oid, maar wil gewoon aangeven dat het niet altijd 'niet durven' is.
Super leuk topic! Grappig om er nu gezichten bij te zien. Foto van paar maanden geleden, selfies maak ik niet zo vaak.
Je ziet er ook nog jong uit hoor, ik ben 43 Kan ook zijn dat de 40 plussers denken dat ze er nog jong uitzien Terwijl alle twintig/ dertigers denken: wat een bejaarden...
O ja. Dat kan ook natuurlijk. Nee ik weet dat er meer manieren zijn waarom niet. Goed dat je me even aanvult!