Show jezelf

Discussion in 'De lounge' started by suus1983, Oct 15, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nou idd! Ik hoop ook dat als iemand mij herkent het gewoon eerlijk zegt :oops:

Iertje81 and suus1983 like this.
  2. Elizah

Elizah Niet meer actief

Ik ben ook 40 plus. En waarschijnlijk zie je dat ook wel aan mij. Pech dan.:D

Theezeefje likes this.
  3. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Wat betreft kennen en herkennen, als je aangeeft dat je iemand hebt herkent, dan heeft diegene jou toch ook door? Dus nee, ik vind niet dat je dat zou moeten doen en dat het anders hypocriet zou zijn oid.

Ik probeer hier voor mezelf alleen dingen te schrijven die ik bij wijze van ook zo aan m'n buurvrouw op of het schoolplein zou zeggen. Dan geeft het niet zo als ik herkent wordt, maar liever ben ik hier gewoon anoniem.

4. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik had je juist jonger geschat aan de hand van je foto :oops::D

5. Elizah

Elizah Niet meer actief

Ik ben toch echt bijna 42 en k heb 6 kinderen.:p

Vaasje likes this.
  6. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nou dan zie je er heel erg goed uit!

Rosa Canina likes this.
  7. Elizah

Elizah Niet meer actief

Haha, dank je.:thumup:

8. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Oh ja? Wat grappig haha.. woon je in de Achterhoek? :)

9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    So far heb ik trouwens nog niemand herkend in dot topic :D

Iertje81 likes this.
  10. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Nee haha heb wel i het Noorden gewoond :roflmao:

YellowEyes likes this.
  11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

Dec 28, 2014
    22,507
    13,797
    113
    Female
    Noord- Holland
    Niettt! :eek:
    Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe jong ben je nu dan?
    Ik zou echt zo zweren dat je een jaar of 25 zou zijn als ik kijk naar je foto!

12. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

Jan 18, 2016
    3,025
    5,138
    113
    Wat betreft herkenbaarheid: ik vraag me wel eens af of ik iemand van hier ooit als client heb begeleid tijdens de zwangerschap of bevalling. Ik heb tot nu toe geen bekende gezichten gezien maar dat zegt niet zoveel want na 7 jaar werken (plus daarvoor 4 jaar stagelopen) heb ik echt duizenden cliënten gezien en gezichten onthoud ik zelden. Ik denk dus eerder dat de kans aanwezig is dat iemand mij herkent, want de meeste mensen zien (als het goed is) niet zoveel verschillende verloskundigen.

Als dat zo is dan vind ik het prima hoor, ik heb hier geen wereldschokkende dingen gedeeld :)

Huismuisie likes this.
  13. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ben ik idd ook niet vies van!:D

Whysteria likes this.
  14. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Ik herken je! Je bent wel eens op fb als vriendschapsvoorstel voorbij gekomen. Maar ondanks dat we in het zelfde dorp wonen, ken ik je niet persoonlijk. Dus je bent nog steeds anoniem. :D

Huismuisie likes this.
  15. Novi

Novi Niet meer actief

Hoezo dan? Jij maakt de keus om herkenbaar op een forum te staan. Dat jij daar nu voor kiest betekent toch niet dat een ander, die jou herkent, nu gedwongen is om tegenover jou "op te biechten" wie zij is? Overigens ken ik jou niet ;)

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,192
    16,523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit dus, je kiest er zelf voor om je foto op internet te zetten. Mocht iemand mij herkennen, jammer dan. Ik post al zoveel dingen waaruit iemand me toch al zou kunnen herkennen. Kan er niet wakker van liggen. Ik heb immers niks te verbergen en zo 'n spannend leven heb ik nu ook weer niet dat iemand daar opgewonden van zou kunnen worden ;)

Nellie4, Neuzeke and NiVa0230 like this.
  17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh lief! Ik word 36.
    Zal even zien welke andere foto ik heb waar je duidelijk kan zien dat ik oud wordt.
    Gevonden hahaha

hummeltje5 and Krabje like this.
  18. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Nou dat vind ik niet. Ik kies er bijvoorbeeld bewust voor om hier anoniem te zijn. Volgens jou zou ik mij dan kenbaar moeten maken aan de persoon die ik herken, maar dan ben ik niet meer anoniem. Beetje raar.
    Ik heb hier best persoonlijke dingen verteld ik zit er niet op te wachten dat die specifieke persoon dat dan van mij weet. Heeft niks met achter de ellebogen te maken.
    Ik kan er niets aan doen dat die ander zich hier wel kenbaar wil maken.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Ik zeg toch niet dat ze op moeten biechten. Zeg alleen dat ik dat idee wel super irritant vind en dat ik het dan liever weet.

Iertje81 likes this.
  20. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

Aug 5, 2019
    2,440
    4,368
    113
    Dit heb ik ook precies, als mensen mij echt kennen zullen ze mij hier vast herkennen, maar dan verkies ik er liever voor om anoniem te blijven, maar als er echt nieuwsgierige mensen zijn staat mijn PB altijd open ;)

Share This Page