Nee eigenlijk helemaal niet maar ik had je op de een of andere vage manier met kort donker haar in gedachten haha
Even een samenvatting op alle berichtjes van de afgelopen pagina. @Lisa280887 PB mag ook! Want ofcourse had ik m weer gemist Scheelt je ook weer in de gaten houden of het half uur waarin je 'm eraf kunt halen niet al voorbij is (hoewel je idd. altijd later nog via je album de foto kunt verwijderen). En ik wil best ruilen hoor Spannende dag voor je vandaag dus! De duimen draaien uiteraard weer mee! Ooo jammer dat ik @GossipGirlxoxo ook al gemist heb! Ook voor jou geldt: PBen mag en ik wil best ruilen @Iertje81 wat rot dat je nek nogsteeds opspeelt zo nu en dan! Is er wel zicht op dat dat ooit over gaat (dat je er geen last meer van hebt dus)? @RoGiJuLi maar ook aan alle anderen hier: ik heb hier nog geen 1 dame gezien die achteraan stond bij het uitdelen van de mooie gezichten hoor!
Begrijp ik het goed dat dat goed nieuws was vanmiddag?!? Leuk om je te zien! Ik had jouw haarkleur echt blond verwacht Ik PB je de mijne even, tenzij je daar niet op zit te wachten natuurlijk
Jij lijkt op iemand die ik vaag ken. Je zou zo een zus of nichtje van dr kunnen zijn. Cindy heet ze van voren.
Ja gelukkig dankzij stichting still hebben we hele foto reportage ❤️ En zelf ook veel foto’s gemaakt natuurlijk
Hahaha hoe weet jij dat nou ik heb echt net een post op insta gezet Maar inderdaad goed nieuws! 3 embryo’s ❤️ We zijn er nog niet maar als ze goed doorgroeien hebben we donderdag een terugplaatsing! Hahaha blond? Neeee joh maar stuur maar! Leuk!
Ik volg je op IG, ik vind je zo'n positieve vrouw en zag vanmiddag je foto en zelfs daar straal je het helemaal uit! Een hele spannende tijd en hoop zo dat je over 2,5/3 weken mooi nieuws te delen hebt! Ik gun het je enorm!