Ik PB m je zo even. Ga dadelijk naar bed en heb geen zin om in de gaten te moeten houden of het half uur al voorbij is.. Leuk om een gezichtje te zien bij die o zo mooie naam ♡
Ha ha. Niet een vriend denk ik achteraf. Maar een vriend van mij die ook op jouw heeft gestemd. Wel een naamgenoot van jou. En iemand die ook van vasteloavend houdt. En, net als jij, heel mooi kan smincken. ,(Hoe schrijf je dat?)
Onze stemmen waren niet genoeg Jammer: https://sittard-geleen.nieuws.nl/nieuws/20201023/kim-vaessen-uit-sittard-is-het-vastelaovesgezich-van-2021/
Ach ja.... volgend jaar beter. Mensen vonden een mondkapje beter bij deze tijd passen. Schmink technisch was ze geen partij voor mij
Ze deed ook niet de helft van wat jij deed uiteindelijk. Mondkapje neemt al de helft van der gezicht in
Merci! De helft geschminkt, slordige techniek, gejat van Sôkkertantes... ach ze mag de titel dit jaar hebben. Volgend jaar ben ik weer terug Mijn lookje was spontaan gemaakt vorig jaar. Sindsdien echt veel beter geworden! Oefenen, oefenen, oefenen lookje hieronder heb ik gisteren gemaakt om even een vergelijking te geven
Echt mooi. Ik hou helemaal niet van vasteloavend. Maar vind het wel altijd leuk om te kijken hoe mensen verkleed/geschminkt zijn. Sommigen maken er zoveel werk van. En zo mooi ook.
Vanaf vorige week rock ik de nutty professor look. Nou ja rockt... Best nog onzeker over het hebben van een bril. Maar wat is de wereld (op zicht) een stuk helderder! Nu nog wachten tot mn haar weer normaal is haha