Ik had door oude show je outfit topics wel een beeld bij je, dat je donker haar zou hebben ed. Maar prachtig, die haren en ogen!
Ik denk dat het door het woord concealer komt, door de letterlijke betekenis ervan. Daarom komt het anders over dan wanneer je dezelfde opmerking zou maken met het woord mascara. Ik heb zelf niet echt ervaring met make-up, dus als ik het woord zie klinkt het alsof je het gebruikt om iets te verbergen?
Ik zou het eerlijk gezegd ook opvatten als: 'Ik ben benieuwd hoe je er uit zou zien als je die wallen even wegwerkt'
Nou ja dat was ook wat ik zei natuurlijk dat ik daar benieuwd naar was omdat ze zelf vind dat ze zonder make up mooier is (dat was een gesprek in een ander topic). En ik was benieuwd of ik die mening deel. Ik zeg nergens ik geef je het advies concealer te gebruiken omdat je dan mooier bent of omdat ik je dan mooier vind want dat weet ik helemaal niet (en zo werden mijn woorden wel verdraaid). Ik had toen namelijk alleen nog die foto zonder make up gezien en daar ziet ze er gewoon hartstikke goed op uit. Maakt ook verder niet uit hoe een ander het opvat, en of een ander dat jammer of zonde vind. Juf, degene waar ik dat gesprek mee voerde in het andere topic, snapte precies wat ik bedoelde en daar gaat het mij om en niet om wat een ander denkt.
Nee helemaal niet, heb al snel gespiekt en als ik het zo zie (zoals ik het zou doen) valt er weinig te make uppen voor je hoor.
Is ook prima hoor - ik had de discussie in het andere topic gemist. Ik denk dat het mij vooral om de concealer ging. Als mede-makeuploze kan ik me best voorstellen dat iemand benieuwd is naar een lijntje om mijn ogen, of een beetje lippenstift, maar als iemand over concealer gaat beginnen gaan bij mij direct de 'wallen alarmbellen' rinkelen (en dan heb ik het niet over brand in een bordeel)...
Snap ik ergens wel maar voor mij voelt een dun laagje concealer niet anders dan een likje mascara of een streepje eyeliner. Ik begrijp nu dat dat bij anderen een ander gevoel opwekt.
Nou mijn wallen zijn bijna net zo’n ramp als een brand in een bordeel hoor. Ik heb ook een concealer: mijn bril Ok, hij werkt vast niet zo goed als een ander soort concealer, maar daar ben ik toch te moe voor om te gebruiken, tsja, die wallen komen ergens vandaan he?
So wat een opmerkingen allemaal om niets! Als ik een foto zou posten en iemand vraagt me hoe ik er met makeup op uit zou zien zou ik daar niet mee zitten. En ik ben zo onzeker als de pest.