Wat leuk dat ik dit keer wel alle foto's meekrijg! Leuk om nu zoveel gezichten te hebben bij een naam Heb even getwijfeld omdat ik de vorige keren niet meedeed. Maar oké, voor één keertje dan en heel even! Foto van eind augustus, toen precies 4 weken zwanger.
Waarom zeg ik 'Groot gelijk.' Ik ben zo warrig en vreemd nu ik zwanger ben. Sorry @Adje Je hoeft helemaal niet te blozen.
Ook jou had ik me anders voorgesteld. Wederom de haarkleur wel juist maar ik weet niet, denk dat ik meer een coupe 'strak naar achter gekamd haar in een paardenstaart' had verwacht ofzo
Jij ziet er jonger uit dan ik dacht dat je zou zijn! Of misschien ben je wel even oud als dat ik dacht dat je zou zijn, maar heb je goeie genen En ik had je haarkleur zwart verwacht. Dat had ik mis dus. @Mythique jou had ik niet blond verwacht! @MinnieMouse94 Ik 'herken' jou eigenlijk altijd aan je onderschrift! Nu ik je foto zag waarop ik een frisse, jonge meid zag, keek ik pas naar je nick en denk nu dat de 94 uit je nick je gebortejaar is. Klopt dat? Laat maar ik heb m'n antwoord al
Oké beetje spannend maar goed. Volgens mij zit ik in de top 10 van de oudjes hier (ben bijna 48). Anywayssss je bent zo jong als je je voelt (of zoiets ). Even in uniform, kon geen betere vinden, maak zeeeeelden foto's van mezelf..