Mijn middelbare school had inderdaad wel de afkorting HC! Dus zou heeel goed kunnen! Toevallig in het noorden van het land?
Wat knap! Jij bent oprecht de enige persoon die ik ooit heb gezien waarbij zo’n piercing heel mooi staat kun je heel goed hebben!
Ivm jouw voorgeschiedenis: is het niet beter dat je je foto hier verwijderd? Ik vond het echt leuk om te zien hoe jij eruit ziet maar is het handig om hem hier te laten staan in jouw situatie? Ik bedoel het niet betweterig maar moest er opeens aan denken
O nee hoor. Ben overal wel open geweest daarover ook naar collega's. En ex zou mij toch wel herkennen als hij de verhalen leest.
Haha ja, dan heb ik de juiste! Inderdaad de middelbare school, met gebouwen de E, B & M. Ik vermoed dat we in hetzelfde jaar begonnen zijn, en dus samen in de E hebben gezeten. Daarna ben ik naar de M gegaan. Ik lees in je onderschrift dat je zwanger bent. Wat een spannende tijd voor jullie. Hopelijk mag alles goed verlopen!
Wat een lieve opmerking! Dankjewel! Dat figuur is inmiddels wel iets minder (ik denk dat we net een kruispost hadden: na jouw like edite ik m'n post nog even), maar laat me in ieder geval niet minder lachen
Ik weet niet zo goed wat ik hierop zeggen moet haha. Iets van 'meestal is dat ook wel zo (als ik goed geslapen heb )' klinkt zo egoistisch Maar als ik zeg 'die tekst geldt voor de meesten hier/jou ook' dan klinkt dat ook weer alsof ik je compliment niet in ontvangst wil nemen. En het klinkt ook best als een inkoppertje Bedankt in ieder geval voor je compliment haha