Altijd de afstandsbediening kwijt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder84, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

#1 Vlinder84, 28 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2016
    Aaah! Niéts erger dan de afstandsbediening kwijt zijn. Hoewel ik afzakkende sokken ook redelijk gruwelijk vind :x Maar we zijn het kr*ng nu al een paar dagen kwijt. Ik geef automatisch de jongste de schuld, aangezien ik 'm terug vind op plekken die alleen meneertje koekepeertje kan bedenken. Zoals in de mouw van mijn jas (waarom?) of in de bloempot ónder een plant (nee écht, waarom?) en vaak ook tussen het lego of in een schoen (dat begrijp ik dan weer wel). En hij vergeet uiteraard ook meteen wáár hij het verstopt heeft :x dus als jullie een dottig jongetje van 4 waren, en je had een afstandsbediening, waar zou jij 'm dan verstoppen?

En bestaan er iets van chips ofzo die je in je afstandsbediening kunt doen en dan middels een app kunt vinden? ;) dat ie fluit ofzo. Iets als 'fietfieuw ik ben hiehier!'

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier ooit gevonden in de subwoofer tezamen met een heleboel andere dingen 🙈
    Hebben een grote subwoofer met een gat erin (dont ask me why) en op een dag zat er 1 met zn hand in. Opengemaakt en er ging een wereld voor ons open.
    Herken je frustratie in ieder geval :p

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Mijn zoon heeft ooit de afstandsbediening in het prullenbakje op de wc verstopt...:$

Succes met zoeken!

4. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Er is een soort van sleutelhanger te koop die geluid geeft, die is voornamelijk gemaakt om aan je sleutelbos te hangen, maar hij moet toch ook wel aan een afstandsbediening vast te maken zijn dacht ik zo.

Mijn zoon heeft een tijdje geleden (de kleine boef was toen 1,5 jaar oud) de ouderunit van de babyfoon in zijn luieremmer gedumpt. Daar kwamen we pas achter toen hij hetzelfde probeerde met zijn drinkflesje, maar toen was de zak met de babyfoon erin uiterlijk al weggegooid. (Wij hebben zo'n afgesloten luieremmer waar je niet in kunt kijken)
    We konden dus een hele nieuwe babyfoon kopen, want de ouderunit schijnt uniek te zijn en niet los te bestellen "zucht"

Na dit fiasco zijn we op gaan letten en hebben we nog regelmatig een en ander uit de vuilnisbak gered. Hij vindt het blijkbaar fantastisch om spullen weg te gooien.... :D

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hier zijn we hem nooit kwijt gelukkig, maar ik kan me je frustratie voorstellen zeg.
    Ik zou in ieder geval de wasmachine en de vaatwasser checken voor gebruik. En spit ook de prullenbakken door voor je ze verschoond :D Haha
    Ik heb verder geen serieuze tips. Hoop dat ie snel terecht is. Succes met zoeken!

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Als je een Samsung telefoon hebt kun je die ook als afstandbediening gebruiken. Veel fijner dan altijd maar zoeken. En van de vodafone box heb ik er 2, ideaal. Hier liggen ze ook op onmogelijke plekken.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja klopt, van de smarttv staat ie op mijn telefoon. Maar dit is van de zoomtak en blijkbaar komt die uit China (van schoonmoeder gekregen) en daar is geen app voor.

Ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben :D En prullenbak, goeie! Daar gooit hij idd ook van alles in, behalve dat wat erin moet uiteraard :p

8. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
  9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    Wij waren de afstandsbediening laatst ook kwijt. N had hem bij de konijnen (die binnen staan) in het hok gelegd. En de konijnen zagen het als indringer in hun territorium en moesten het van hun maken. Je raadt het al.. de konijnen zaten lekker hun behoeften te doen tegen/op de afstandsbediening. Beesten hadden nog nooit zoveel geplast :) Dus ik weet niet of je huisdieren hebt, even daar kijken misschien ;):D
    Nu hebben we dus een nieuwe afstandsbediening en leggen we hem op de kast. Hoog. Heel hoog.

10. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Wij hebben juist het omgekeerde. Onze zoontjes weten hem altijd te vinden. Verstopt of niet....

11. Hier ook heel vaak kwijt.
    Ook al 2x gepresteerd om mee te wassen.
    Daar kunnen ze niet tegen..

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Leg hem op een vaste plaats weg, ergens hoog waar hij er niet bij kan.

Of maak er een kabeltje aan vast, die dan weer aan de poot van het bankstel of de tafel zit.

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier lag die pas die in de krantenbak.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Onze jongste gooide alles door het kattenluikje :D

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Het lijkt me als je 4 ben dat je prima weet dat je er vanaf moet blijven... ik zou dus daar beginnen

16. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    je hebt van die sleutelvinders toch, zo´n klein apparaatje die je aan je sleutelbos vast kan maken en dan moet je fluiten en dan geeft dat ding een reactie. Kun je niet zoiets vastmaken aan je afstandsbediening met een elastiekje ofzo?

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

In de prullenbak!

Hier liggen de afstandsbedieningen hoog en mogen de kindjes er niet zelf aankomen.

18. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Tussen de verwarming
    In de kerstboom
    In de keukenlaatjes
    Papierbak
    In een kussen op de bank

Dat zijn oa een paar plekken die hier zijn voorgekomen

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik vind alles terug in de papierbak :p

20. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier liggen ze op een hoog plankje, zo raken we ze nooit kwijt :) Maar mijn vierjarige begrijpt ook prima dat ze geen dingen als afstandsbedieningen moet gaan verstoppen.

Deel Deze Pagina