Wij hebben wel een zolder waar eventueel een slaapkamer van gemaakt kan worden. Alleen heel erg groot is hij niet en hij moet dan compleet verbouwd in de zin van isoleren en een dakraam (er zit nu een miniscuul raampje in..)
Dit is niet "ons" huis maar we wonen in dezelfde wijk. Van ons huis kan ik geen foto maken staat niet op Google maps Verwijderd, straatnaam staat er op
Grappig hè? Woon hier ook met veel plezier. Ben nog van de tijd dat ze hier 1 supermarkt hadden. Heb even heel kort aan de ander kant van Nederland gewoond, maar kreeg heimwee
Dit is onze schattige bungalow Voor nu is het groot genoeg maar met maar 2 slaapkamers zal het ooit waarschijnlijk te klein zijn.
Echt super mooi Chebu ik had het me alleen heel anders voorgesteld haha gek is dat he... Heb je toen een beetje gevolgd toen je ging verhuizen... Vandaar... Maar echt super mooi we Aladin huis
Hier ons stulpje. Gewoon een tussenwoning maar aan de achterkant is 3,8 meter aangebouwd dus wel lekker ruim voor ons. View attachment 421878
Hier ook geen foto. Wij wonen in een oud boeren huisje, in the middle of nowhere.Die we druk aan het renoveren zijn. Met 2,4 hectare weiland achter het huis
Hier kun je ook nog voor weinig een huis kopen. Helaas geen bastu, wel een pannrum waar het soms net een sauna is. Dit huis heeft inderdaad weinig sfeer. Maar wij hebben meer voor de locatie gekozen, op loopafstand van het werk.
Valt absoluut veel voor te zeggen! Plus geen verzakkingen, minder vochtproblemen, haakse hoeken in huis enzovoorts )
Dit is niet ons huis. Idee is hetzelfde alleen loopt de uitbouw voor verder door, zit de voordeur anders, garage is bij ons los met hele lange oprit en we hebben geen achterburen.