deze vind ik echt heel mooi qua kleur! hopelijk krijg ik man overtuigd deze keer niet voor wit te gaan
Wij wilden eigenlijk een lichtgrijze, maar uiteindelijk toch voor neutraal wit gekozen. Het grijs was i.c.m. het blad niet mooi en het blad stond wel vast qua keuze, de fronten niet. Ik ben er nog steeds blij mee. Onze vorige keuken was hoogglans antraciet met een zwart composiet blad, dus voor ons weer even wat anders ook al is het wit.
Mooie keuken! Mag ik vragen waar jullie hem gekocht hebben en wat de prijs ongeveer was? Wij willen mogelijk iets soortgelijks.
Dank je! Hij is van Sachsen en we hebben 'm gekocht bij Keukenstudio Rijnmond. We hebben er € 28.000 voor betaald maar er zitten best wat dingen in die wij graag wilden die niet echt noodzakelijk zijn . - We hebben bijvoorbeeld de hoogte van de kastjes op maat laten maken zodat we een smalle plint konden (8 cm) met een werkhoogte van 95 cm. - Het werkblad is Dekton, niet één van de goedkoopste opties. - De opzetkasten gebruiken we niet, zitten echt te hoog, maar die wilden we voor de 'looks' omdat we een hoog plafond hebben. - De Bora X, de basis Bora is prima maar we vonden deze mooier. - Quooker cube dus kokend, koud en bruisend water. Dus € 20/22k moet ook wel lukken.
Dit is het voorbeeldplaatje, maar dit is de keuken die wij in april krijgen in onze nieuwe woning. Kastenwand hout, eiland zwart en blad betonachtig en daarop dan nog een houten bar plank.
Oh my god, hebben jullie allemaal net opgeruimd en schoongemaakt voor deze foto's of was dit meteen na opleveringof zijn jullie keukens altijd zo netjes? Ik wil in pb wel een foto sturen, 2 weken geleden opgeleverd, heel donkerbruin/zwart houten kast en witte lades onder aanrecht van grijs beton. Maar op maat gemaakt dus niet iets wat je zo kunt bestellen. En hier dus allerlei rommeltjes er altijd op haha
Haha, ik dacht eerder vandaag ook een paar fotootjes te maken, maar de keuken was echt niet toonbaar en ik had zo geen zin om er wat aan te doen….
Komt hier alleen maar om te kwijlen, jaloermakend die prachtige keukens. Wij doen het met een standaard 3 kastenblok van de woningbouw. Diend zijn functie maar jullie keukens zijn echt mijn droom ♥
Ons doel is met een veel grotere keuken en dus meer kastruimte dat we alles gewoon meteen opruimen. Maar ja we wonen er nog 2,5mnd dus het lukt nog haha.
Bij ons net geplaatst op de foto. Inmiddels een fruit etagere naast de kraan en bij het schiereiland een wijnrek aan de muur. Koffiemachine staat in het koffiehoekje. En naast de kookplaat een marmerenplaat met peper en zout molen
In ons vorige huis een matzwarte keuken van Kvik laten plaatsen. Waterdruppels en vingervlekken er nooit meer vanaf gekregen. Allerlei spul geprobeerd met poetsen, je bleef het zien. Met ons witte aanrechtblad was ik dan wel weer erg blij! Composiet geloof ik??? Witte tegeltjes erboven en afgewerkt met walnootkleur gebeitst hout (plankjes aan de muur enz) Was er wel heel blij mee, vond het supermooi. Alleen die vlekken, daar moest ik maar doorheen kijken...