Ik sla over dit jaar. Kan echt totaal niks moois vinden. Deze had ik besteld maar is weer retour gegaan, zat totaal geen degelijke voering in.
Ik heb een lange zwarte wollen jas, met knopen en een grote capuchon. Superaankoop geweest; hij gaat inmiddels al 3 jaar mee...
Helemaal rechts draag ik momenteel als jas. Canada Goose ben ik aan het overwegen.. Maar vind deze woolrich ook wel wat hebben. Grappig altijd als ik berichten van jou zie denk ik ooh zelfde smaak.
Ziet er ook niet uit als een winterjas, maar als een tussenjas. Zoiets heb ik ook. Moet nog een winterjas hebben.
Ja echt he.. Stond dus wel degelijk tussen de winterjassen op de site van Superdry. Helaas pindakaas...
Dat is wel een beetje slordig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik heb er ook niet uit vind zien als een winterjas, maar wel als een tussenjas. En gezien ze daar geen 'tussenjas' categorie hebben... Als ik op die site kijk naar de 'Winterjassen', dan staan er veel bij die er niet winterwarm uitzien...
Ja echt jammer he, maar het geeft verder niks kon hem gelukkig kostenloos retouneren. Maar was wel echt verliefd op deze jas, vindt hem zo mooi ☺️