Show jouw woonkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik denk bij turkse meubelzaken. Ben zulke lampen wel eens tegengekomen.

2. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Is echt niet normaal meer. Als ik mensen vertel dat we 1600 dollar per maand uitgeven aan boodschappen krijgen ze een hartverlamming, dan zijn ze hier twee weken op vakantie en dan snappen ze het wel. Als ik vlees, groente en aardappelen koop ben ik zeker 25 dollar kwijt.

3. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Bizar he! En fastfood is vast stukken goedkoper o_O

Eigenlijk hebben we het niet slecht in ons mini landje wat dat soort dingen aan gaat!

Maar je hebt een prachtig uitzicht, toffe ervaring lijkt me!

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Toen ik in Miami was ontbeet ik elke ochtend in een super leuk café voor 4 dollar. De porties eieren, brood en salade waren zo groot dat mijn man en ik samen van 1 portie meer dan genoeg hadden. Is buiten eten dan veel goedkoper of is Miami goedkoper dan NY?

Hopsatee vindt dit leuk.
  5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja daar dacht ik ook aan maar ik twijfel of de kwaliteit dan wel goed is?

6. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik heb wel eens wat dingen bij ze gekocht en ik vond de kwaliteit gewoon goed. Lampen komen ze ook plaatsen bij veel turkse zaken incl garantie. Misschien even navragen voor de zekerheid hoe het zit met garantie?

SDonya vindt dit leuk.
  7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja goed idee ik ga even kijken of er zo'n winkel hier ook in de buurt zit

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  8. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.025
    113
    Overijssel
    3A5D8AFE-2512-4607-9CF8-35012BD96AEA.jpeg Mooie foto’s komen er voorbij.
    Ik zal ook een poging wagen.

Hopsatee en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hier ben ik helemaal ondersteboven van :p

10. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.025
    113
    Overijssel
  11. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Miami is wel flink goedkoper. Maar hier heb je ook wel restaurants waar je voor 10 dollar / 15 dollar uitgebreid kan ontbijten of lunchen. Maar doe dat maar x 3 mensen x gemiddeld 30 dagen.

Brood ook zoiets. Voor een half brood betaal ik bijna 9 dollar. En dan is het nog niet zo goed en lekker brood zoals in Nederland

12. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wow 9 dollar voor een half brood :eek:

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jeetje dan zijn de porties in NY dus ook veel kleiner... In Miami was echt alles groot en veel. Ik weet nog dat de taxichauffeur die ons van het vliegveld ophaalde, een reusachtige emmer Coca Cola aan het drinken was. Dat was gewoon een Coca Cola extra large maar hallo zeg, met die emmer kon ik 3 dagen cola drinken... En hun bestelde dat gewoon als drankje voor onderweg :roflmao: In iedergeval is het wel een mooie ervaring om in NY te wonen dus ondanks de hoge kosten lekker van genieten! :)

14. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.811
    687
    113
    Vrouw
    Ik vind dat je beetje te zwaar tilt aan haar reactie. Ik vind hem namelijk totaal niet neerbuigend overkomen dat jij dat wel vind is misschien teken dat er zelf bij jou iets dwars zit? Beetje jammer dat je er zo diep op doorgaat

15. Sifra

Sifra Niet meer actief

Mosterd....
    Die discussie is twee dagen geleden al afgesloten hoor.

Darinka1, Zonnestralen en Marchella vinden dit leuk.
  16. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik vond de deli's wel betaalbaar, en ontbijten buiten de deur ook wel door de gratis koffie refills...Daar ga je hier in stad weer failliet aan.

17. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.811
    687
    113
    Vrouw
    Dat kan maar ik open dit topic en dan gaat die verder waar ik gebleven was.. dus dan let ik niet op de datum of tijd.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

klopt! Zij klaagt daar ook over. Zij kookt gewoon zoveel mogelijk "hollandse pot", omdat het gewoon zoveel gezonder is. En dat is echt megaduur. Terwijl er rijen en rijen kant en klare maaltijden te koop zijn voor een appel en een ei. Maar dat weigert ze te kopen.

En brood vind ze niks aan: alleen maar tostibrood, wat heel laf smaakt. Dus meestal gaat ze naar de Duitse bakker een eindje verderop, maar ja, daar betaald ze wel extra voor. Maar het komt het dichtst in de buurt van Nederlands brood.

19. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Klopt wij eten ook vee Duits brood. beetje zuur maar wel stuk gezonder en lekkerder dan het Amerikaanse witte brood.

Maar nu klink ik misschien beetje ondankbaar en zeurderig, maar wij genieten enorm van NYC en hebben het enorm naar ons zin en zijn super dankbaar voor deze kans

20. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina