We hebben de bank van marktplaats Ik wou graag een hoekbank en man was bang dat hij dat niks vond. Dus hebben we voor een paar tientjes die bank opgehaald om te proberen maar nu een paar jaar later staat hij er nog steeds Hij is wel een fijne grootte vind ik zelf. Het korte deel is 1.90m en het lange deel is 2.30m
Nouja het is fijn dat het kan, niet iedereen heeft die ruimte (of kan het betalen)met zoveel kinderen.
Misschien hebben jullie leuke ideeën. Ik heb een hele grote witte kast in de woonkamer staan. Maar ik wil wel een andere kleur. De kast wil ik liever niet weg doen, want vind ‘m nog mooi en handig. Ik hou niet van felle kleuren. Veel aarde tinten, stoer en sober. Welke kleur zouden jullie doen? Voorbeelden?
Zwart eiken of heel donkerbruin misschien? Een beetje Eichholtz look a like. Ik vind zwart eiken heel chique maar ik weet niet of het binnen de rest van je interieur past.
Ja mat zwart hè? Heb ik ook wel in mijn hoofd gehad. We hebben een giga donkere hoekbank en zwart houten jaloezieën dingen. Wel heel veel licht door grote ramen. Maar ben een beetje bang voor een stofnest, zo’n groot zwart ding.
Ja kan makkelijk in jullie huis, mooie lichte kamer. Cool grey op de afbeelding hier hebben we op de kamer van onze jongste, bed en kast. Ook erg mooie kleur! In een mat/krijt look. En beneden 2 kasten die op cool grey 3 lijken
Wij hadden een grote witte buffetkast. Tijdje terug mat zwart gemaakt met verf van Pure and Original. Heel blij mee! Wel heel veel werk. Vooral dat afplakken van alle ruitjes aan de binnen- en buitenkant.
Mooie kleuren! Zag de kleur Black Hills zo mooi. Ja sowieso weer veel werk, heb er nu al spijt van hahaha.
En wat vind je van groen grijs? Ik vind dat zelf echt heel mooi. Je kan wat donkerder groen grijs doen of wat lichter juist. Je kan kiezen voor wat meer groen grijs of juist grijs met wat groen erin. Snap je m nog?
Dat weet ik heus wel hoor. Ik hoop niet dat je denkt dat ik die foto's geplaatst heb om iemand de ogen uit te steken.. Misschien bedoel je je reactie niet zo of vat ik t verkeerd op.
Misschien kun je je eigen reactie is nalezen En nee dat denk ik niet, maar je reactie op mij kwam over alsof het vanzelfsprekend is. Bovendien reageer je heel vijandig, relax... gaf een compliment hoor.
Kan je de muur niet een kleurtje geven? Of is dat een slecht idee haha. Ik vind de kleuren die je nu hebt wel leuk eigenlijk.
Tjonge... Ik zeg alleen dat het wel nodig is met 6 kinderen.. maar nisschien had d had ik er beter achter kunnen zeggen dat ik dat vind. Want nu komt het over alsof het vanzelfsprekend is. Maar ik denk dat jij dat er van maakt. En heel vijandig?? Ik zeg alleen dat ik niet hoop dat je denkt dat ik de foto's heb geplaatst om iemand de ogen uit te steken.. Maar bij deze: als je 6 of meer kinderen hebt is het niet verplicht om net zoveel ruimte als ons te hebben hoor. Met minder kan het ook, maar ik vind het persoonlijk fijn.
Nee ik heb alle muren 1 kleur en dat vind ik heerlijk haha. Hele huis eigenlijk 1 kleur Mijn man verklaard me voor gek, maar ik wil weer eens wat anders. Vind dat mat zwarte wel heel erg gaaf. En de binnenkant dan de kleur Black Hills.
Je reageert met: Is wel nodig ook met 6 kinderen. en vervolgens reageer je heel vijandig dat ik schijnbaar denk dat jij mensen hun ogen uit wil steken... Ongesteld ofzo?!