Show jouw woonkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Bij ons is ook het hele huis één kleur, ook hier werd ik voor gek verklaard. Ik vind het heerlijk, rustgevend. Tjah je kunt m anders mat zwart verven, mocht het niks zijn weer verven :roflmao:. Ik zou dan persoonlijk voor de kleur gaan die @sweetL zei. Dat zwart gaat denk ik te donker zijn.

2. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik zeg dat ik het niet hoop dat je dat denkt. Wat is daar vijandig aan??
    En ik ben daar al op terug gekomen hoor, op die uitspraak dat het wel nodig is...

Zo.. nog meer slakken nodig om zout op te leggen?

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Fijn dat je daarop terug bent gekomen, kan namelijk best neerbuigend overkomen op mensen met een stuk of 6 kinderen die niet die ruimte hebben:thumup:

4. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Dat heb ik gelijk al gedaan in een reactie op jou, maar daar had je overheen gelezen.
    En over dat neerbuigend overkomen, dat is dan jouw interpretatie. Dat kan ik dan ook heel vijandige reactie van jou vinden toch?

Weet je wat het is, mensen die vaak wat meer te besteden hebben als t gemiddelde moeten zo op hun woorden letten en verder ook op hun hele doen en laten.. t Wordt zo vaak verkeerd uitgelegd (als neerbuigend bijv)
    Daarom reageerde ik misschien wat geprikkeld, maar t blijkt idd zo te zijn. t Wordt weer totaal anders uitgelegd als dat ik bedoeld had.

DastyQueen, Harperhazel, Treez en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zeg niet dat het persé neerbuigend is, ik zeg dat het zo kan overkomen bij iemand.
    Neehoor mensen die (schijnbaar) meer hebben dan gemiddeld hoeven niet persé op hun woorden te letten, maar soms kunnen dingen verkeerd/neerbuigend over komen. Geldt overigens niet alleen voor mensen die het financieel beter zouden hebben, sommige reacties van leden op mensen die het minder hebben dan gemiddeld kunnen ook verkeerd/neerbuigend overkomen.
    Bottom line is: ik gaf je een compliment over je huis.

6. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Jij hebt een simpele uitdrukking van mij (in mijn ogen) nogal uitvergroot tot iets wat neerbuigend over kan komen.
    Ik zal beter op mn woorden letten.
    En verder laat ik t hier maar bij.

7. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Oh en bedankt voor je compliment, voordat ik t vergeet.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

wauw! verliefd op jouw tapijt!

Sifra vindt dit leuk.
  9. Ballon

Ballon Niet meer actief

Maar het is toch ook nodig? 6 kinderen.. als ik die in mijn huidige woonkamer kwijt moet, kan ik ze gaan stapelen denk ik. Ik heb je opmerking helemaal niet zo gelezen en begrijp ook niet waarom je precies je excuses aan biedt hoor, echt nergens voor nodig.

Als je 6 kinderen hebt en je hebt de ruimte niet, dan is dat natuurlijk mega vervelend.. maar laten we wel wezen, kinderen hebben ruimte nodig. 1 en 2 en 6 al helemaal. Dat het er soms niet is, die ruimte, is rot.. maar dat zullen de desbetreffende ouders vast creatief oplossen. ;)

Ik las in ieder geval helemaal niets neerbuigends in je opmerking. En ja.. ik heb een klein huis ( daarom ook verhuizen aangezien het de Intertoys hier onderhand is en ik al die s**t Duplo amper kwijt kan;) ) maar geen 6 kinderen, dat dan weer niet haha.

Rosje83, Darinka1, Riverdale87 en 24 anderen vinden dit leuk.
  10. louan

louan Niet meer actief

Volgens mij heeft niemand last van die opmerking.
    Ik denk dat zij de enige is die het zo opvatte. Geen enkele seconde er zó over gedacht. Prachtig huis!

huggybird, Sue87, Roos12 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dat idee had ik ook
    Op mij kwam jouw uitdrukking zeker niet neerbuigend over.
    Ik vind het trouwens echt heel mooi de meubels die je man maakt, en leuk dat je de foto's plaatst.
    Mijn vader is van oorsprong timmerman, en heeft voor ons hier ook echt van alles helemaal zelf gemaakt (waaronder een keuken, durf alleen geen foto te plaatsen i.v.m. de rommel hier in huis continu).

Betsy en ElizaR vinden dit leuk.
  12. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    username, Overtherainbow, Amberxx en 11 anderen vinden dit leuk.
  13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
  14. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Sluit ik mij bij aan :)

15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
  16. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Wij zijn er ook heel blij mee :)

17. Neilia

Neilia Niet meer actief

18. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Mijn woonkamer. (Ook met slingers, maar vier dit weekend een verjaardag en moet nog een hoop schoonmaken dus niet bewust :roflmao:) Verwijder hem later wel weer!
    De andere helft van de woonkamer (het kindergedeelte) moet nog opgeknapt worden en ziet er momenteel uit alsof de complete lego collectie van de intertoys is ontploft, dus even geen foto van.

19. Betsy

Betsy Niet meer actief

Helemaal mee eens! Prachtig huis!

20. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Jaloers? :D Hoeveel kinderen je krijgt is toch je eigen keuze? Ik vind ruimte ook belangrijk, en zou zorgen dat ze genoeg ruimte kregen, of niet zoveel kinderen nemen. ElizaR woont vast ergens waar de grondprijs laag is, moet je maar denken.

Deel Deze Pagina