Show jouw woonkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee ik ben zeker niet jaloers op de hoeveelheid kinderen en ook niet op de ruimte want ik heb zelf ook een ruime woning.
    Ging mij er om dat ik gewoon zeg dat ze mooi woont en het lekker ruim is en zij reageert dat dat ook wel nodig is met 6 kinderen en dan ook echt met die smiley.
    Misschien bedoeld ze het niet zo, maar kwam bij mij wel arrogant/neerbuigend over.
    Ik ken genoeg kinderen die zijn opgegroeid in een groot gezin en niet een mega huis hadden of ieder een eigen slaapkamer, zijn ze niet slechter van geworden.
    Zou persoonlijk ook niet voor kiezen voor 6 kinderen als ik er 3 op 1 slaapkamer moest proppen, maar dat het persé nodig is om veel ruimte te hebben... Nee dat niet.

2. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Dan ben je volgens mij de enige die het zo opgevat heeft ;)

Riverdale87, Harperhazel, louan en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik woon in de Randstad, omgeving 010.
    Mn man heeft een bouwbedrijf en heeft onze woning gebouwd. Grond (rond de 900/1000m2) hebben we van de gemeente over kunnen kopen. Grondprijs is erg hoog hier...

DastyQueen, Blijdorp en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  4. NavyCrimson91

Nou zeg, doe niet zo arrogant :p

Darinka1, Riverdale87, Harperhazel en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik zeg toch niet dat ik die ruimte buiten nodig heb met 6 kinderen?? ;)
    (Zoek nog ff de bijpassende arrogante/neerbuigende smiley. ...)

Darinka1, Blijdorp, Harperhazel en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. NavyCrimson91

Je kunt met gemak nog 3 kinderen kwijt op zo'n terrein:rolleyes:
    (Dit vind ik de neerbuigende smiley haha)

7. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    6076B212-78AF-4D39-9A78-C1B26350E43C.jpeg 46E7184B-5BFC-4AD0-BFAF-842F6BB576F0.jpeg 50B416B6-D562-441F-A06E-CC510B06419B.jpeg 1A3B81E3-E621-4CA8-A85B-C944D4E1CBE5.jpeg

Onze woning. Niet super groot (ruim 100 vierkante meter), 2 hele grote slaapkamers, een fijne keuken en 2 badkamers. Er is een zwembad, gym, bioscoopzaal, spelletjes ruimte en huisarts en winkel zit in het gebouw. Meer hebben we ook niet nodig

Bijgevoegde bestanden:

baby90, Palmpje, Harperhazel en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Betsy

Betsy Niet meer actief

9. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Dat is de Hudson rivier in NYC

Darinka1, baby90, Blijdorp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Oooh wat heerlijk!

11. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Mooi!! Vooral dat uitzicht, Fijn wakker worden.
    Ik vind t trouwens niet kunnen dat je een zwembad, gym, bioscoopzaal enz nodig denkt te hebben. :)

Darinka1 en Blijdorp vinden dit leuk.
  12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Juist wel! Als je het gegil zat bent kun je ze even buiten de deur zetten!! Ook erg handig wanneer je ongestoord wil dweilen zonder dat daar 6 paar voetjes door je natte dweilwerk heen wandelen.......

:roflmao:

ElizaR vindt dit leuk.
  13. mamabri

mamabri Niet meer actief

vergeet de spelletjesruimte niet.....:) is dat voor kinderen of voor volwassenen? Wat moet ik me daarbij voorstellen? pingpong spelen met je buren of zoiets?

14. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Als je dat wil kan dat, ik doe het met Mn eigen familie haha! Er is shuffle puk, Ping Pong, pool tafel, tafel voetbal, poker tafel etc

15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Echt over de top hoor :rolleyes:

:D

ElizaR vindt dit leuk.
  16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat is shuffle puk? sjoelen?

wel heel leuk lijkt me zo'n spelletjes ruimte :thumup:

17. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Air hockey! Ja super leuk en zoonlief vindt het ook fantastisch. Zeker nu het -6 is!

Het is trouwens heel gebruikelijk hier hoor. De grotere complexen hebben of een zwembad of tennisbanen of andere soorten vermaak. Het leven en de prijzen en verwachten zijn sowieso heel anders. Ik betaal bijvoorbeeld in de supermarkt hier 4 dollar per paprika (3 euro). Je went snel aan sitcsoort dingen en voor zo lang we hier wonen genieten we er van

Darinka1 en mamabri vinden dit leuk.
  18. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik weet het: mijn nichtje woont in Amerika en betaald voor een doosje wattenstaafjes 4 dollar en een pakje tampons 10 dollar. Voor ons hier onbegrijpelijk duur. makeup en parfum zijn er ook niet te betalen.

Toen ze in Nederland was heeft ze serieus overal tampons tussen gedrukt in haar koffer: in haar schoenen, kleine gaatjes, écht overal....:roflmao:

en flink makup ingeslagen (mascara en lipstick kun je ook overal tussen drukken) en parfum.

Blijdorp vindt dit leuk.
  19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Is er trouwens iemand die een look a like van de 'Stout' kroonluchter ergens te koop weet? Zoek me al een paar dagen rot op internet maar helaas zonder succes.

Boommm vindt dit leuk.
  20. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina