Nee ik ben zeker niet jaloers op de hoeveelheid kinderen en ook niet op de ruimte want ik heb zelf ook een ruime woning. Ging mij er om dat ik gewoon zeg dat ze mooi woont en het lekker ruim is en zij reageert dat dat ook wel nodig is met 6 kinderen en dan ook echt met die smiley. Misschien bedoeld ze het niet zo, maar kwam bij mij wel arrogant/neerbuigend over. Ik ken genoeg kinderen die zijn opgegroeid in een groot gezin en niet een mega huis hadden of ieder een eigen slaapkamer, zijn ze niet slechter van geworden. Zou persoonlijk ook niet voor kiezen voor 6 kinderen als ik er 3 op 1 slaapkamer moest proppen, maar dat het persé nodig is om veel ruimte te hebben... Nee dat niet.
Ik woon in de Randstad, omgeving 010. Mn man heeft een bouwbedrijf en heeft onze woning gebouwd. Grond (rond de 900/1000m2) hebben we van de gemeente over kunnen kopen. Grondprijs is erg hoog hier...
Ik zeg toch niet dat ik die ruimte buiten nodig heb met 6 kinderen?? (Zoek nog ff de bijpassende arrogante/neerbuigende smiley. ...)
Onze woning. Niet super groot (ruim 100 vierkante meter), 2 hele grote slaapkamers, een fijne keuken en 2 badkamers. Er is een zwembad, gym, bioscoopzaal, spelletjes ruimte en huisarts en winkel zit in het gebouw. Meer hebben we ook niet nodig
Mooi!! Vooral dat uitzicht, Fijn wakker worden. Ik vind t trouwens niet kunnen dat je een zwembad, gym, bioscoopzaal enz nodig denkt te hebben.
Juist wel! Als je het gegil zat bent kun je ze even buiten de deur zetten!! Ook erg handig wanneer je ongestoord wil dweilen zonder dat daar 6 paar voetjes door je natte dweilwerk heen wandelen.......
vergeet de spelletjesruimte niet..... is dat voor kinderen of voor volwassenen? Wat moet ik me daarbij voorstellen? pingpong spelen met je buren of zoiets?
Als je dat wil kan dat, ik doe het met Mn eigen familie haha! Er is shuffle puk, Ping Pong, pool tafel, tafel voetbal, poker tafel etc
Air hockey! Ja super leuk en zoonlief vindt het ook fantastisch. Zeker nu het -6 is! Het is trouwens heel gebruikelijk hier hoor. De grotere complexen hebben of een zwembad of tennisbanen of andere soorten vermaak. Het leven en de prijzen en verwachten zijn sowieso heel anders. Ik betaal bijvoorbeeld in de supermarkt hier 4 dollar per paprika (3 euro). Je went snel aan sitcsoort dingen en voor zo lang we hier wonen genieten we er van
ik weet het: mijn nichtje woont in Amerika en betaald voor een doosje wattenstaafjes 4 dollar en een pakje tampons 10 dollar. Voor ons hier onbegrijpelijk duur. makeup en parfum zijn er ook niet te betalen. Toen ze in Nederland was heeft ze serieus overal tampons tussen gedrukt in haar koffer: in haar schoenen, kleine gaatjes, écht overal.... en flink makup ingeslagen (mascara en lipstick kun je ook overal tussen drukken) en parfum.
Is er trouwens iemand die een look a like van de 'Stout' kroonluchter ergens te koop weet? Zoek me al een paar dagen rot op internet maar helaas zonder succes.