Wij gaan de badkamer veranderen en ik wil graag en shampoodispenser aan de muur.wat vinden jullie? Is het handig? Ervaringen zijn van harte welkom! En waar koop je en redelijke en redelijk goedkope? Wil graag 3 of 4
Voor mij zou het niets zijn. Wissel nogal eens van shampoo en zie het overgieten in de dispenser ook niet echt zitten .
Ik had er 1 in mijn vorige woning en vond het echt ideaal. Geen losse flessen op de badrand, maar gewoon 1 keer in de zoveel tijd aanvullen.
Ik vind het ideaal. Wij hebben er 1 van de formido en die heeft 3 dispensers naast elkaar. 1 met shampoo voor mij en mijn man, 1 met shampoo voor de kids en 1 met zeep. Heerlijk dat er geen losse flessen meer in de badkamer rondslingeren en 1x in de zoveel tijd even bijvullen.
Wij hebben er twee een voor hand zeep in keuken. En 1 voor de in de douche waar badschuim in zit. bevalt goed . al jaren .
Ik vond het niet handig. Vond het maar een gedoe om dat spul steeds over te gieten en zo kwam het er op neer dat ik toch meestal de fles pakte. Het staat wel netjes (als je dus niet óók die flessen eromheen hebt staan)
Toen wij ons huis kochten hadden wij er eentje aan de muur hangen (een dure) We gebruikten het eerst wel heel fanatiek maar uiteindelijk is hij weg gegaan. Het wordt op een gegeven moment zó'n allegaartje van verschillende shampoos en douchegels. En ook vond mijn zoon het bijster interessant om het knopje te blijven indrukken . Nu hebben we weer gewoon flesjes en ik vind dat veel makkelijker. Je kan wel zeggen ik wacht tot het reservoir leeg is maar er blijven altijd resten in zitten. Schoonmaken van die dingen is veel werk en wil je op een gegeven moment ook niet meer. Dus nee geen aanrader. Oh ja en mannen nemen het niet zo nou met wat er in welk reservoirtje zit. Dus hij maakte altijd mijn douchegel of shampoo op en ik heb altijd duur spul dus daar was ik niet zo blij mee .
Ik vind het ideaal, geen losse flessen meer. Ook een voordeel is dat je niet zo gauw een kwak shampoo op je hand hebt zoals met losse flessen, met de dispenser druk je een paar keer totdat je genoeg shampoo hebt. Mijn idee is dus dat je minder gebruikt dan uit een fles.
in mijn vorige huis had ik het ook. echt ideaal. geen losse flessen. fijne dosering. in het volgende huis ga ik er zeker weer een ophangen
lijkt me heel handig, ken het eigenlijk helemaal niet. Ik gebruik alleen een shampoo maar manlief wel, dus ga ff kijken of het wat is
Wij hebben er een met vier. Het is echt ideaal en bespaart ontzettend veel zeep. Er komt niet in een keer zo'n plons uit.
Oké de meningen zijn dus erg verdeeld hihi.. Ik heb besloten wel eentje te willen, nu dus de vraag: WAAR HEBBEN JULLIE HET GEKOCHT, EN VOOR HOEVEEL? IK WIL MINIMAAL 3 RESERVOIRS..
Die van ons komt van karwei. Is in wit, mat zilver of chroomkleur. Volgens mij bijna 50 euro, maar hebben dat is vier jaar alweer uitgespaard. Hij blijft ook super netjes, geen vlekken of krassen terwijl ik niet voorzichtig schoonmaak.
volgens mij in de meeste bouwmarkten wel. Mn vader had zelfs een systeem gemaakt waar de shampoofles op de kop in kon en het reservoir eronder, zodat de fles echt helemaal leegloopt. Het schoonmaken lijkt mij niet heel handig. Maar het is wel zuinig. Denk dat je er wel echt mee kunt besparen (als de dispenser niet heel duur is). M'n ouders hebben het al heeeeel lang en hebben inmiddels de 2e.
Oh en 4 is wel handig hoor. Bij mn ouders hebben ze: -1 voor herenshampoo/zeep -1 shampoo -1 cremespoeling -1 dameszeep