Mijn deco.. Uhh peuterspeelgoed.. Haha. Bijna al me deco verkocht, te link met die grijpgrage handjes. Dus de vensterbanken zijn leeg, de salontafel is leeg, de eettafel zou ik graag leeg willen hebben.. En nu heb ik hier en daar een kleuraccent van knalrood, knalgeel, knalblauw.. Maakt muziek en praat, soms beweegt het en soms met flikkerden lampjes..
Enig idee wat de afmeting van dat witte dienblad is? Ik wil een wit dienblad voor op de salontafel (schuin aan de zijkant zetten zeg maar) Ik twijfel nog tussen vierkant of rechthoek (denk rechthoek) maar twijfel ook tussen 40 en 48 cm
Ik ben jaloers!! Ik hou van al die kleine prulletjes overal en in de vensterbank. Helaas hebben wij 2 honden en drie katten.. De katten die lopen als ik niet thuis ben over de tafels en donderen dingen naar beneden. En de honden slopen het als het op de grond ligt.. Hier zijn de vensterbanken dus niet heel vol. En de planten staan vast geplakt aan de vensterbank. De rest hangt aan de muur of staat hoog zodat er niks bij kan..
Ook maar eens wat foto's gemaakt, we hebben niet zo heel erg veel decoratie want dan moet ik ook teveel poetsen (heb een hekel aan stof) Dit hebben we gekocht om eens iets anders aan de muur te hebben dan een schilderij Bekijk bijlage 430812 Dit is onze vaas die we elk seizoen anders decoreren naar het seizoen, momenteel staat er nog herfst in maar dat wordt snel kerst / winter. Bekijk bijlage 430813
Dan hebben we nog 2 grote theelichthouders voor aan de muur Bekijk bijlage 430815 En hieronder mijn houten maskertjes met mijn lievelingslamp waarvan er maar een paar gemaakt zijn Bekijk bijlage 430816