Ik wil een foto-kerstkaart maken met een leuke foto van de jongens. Wie heeft er leuke tips? En waar maken jullie de kaarten?
Via wij fotoservice idd. Ik heb vorig jaar een drieluikje gemaakt. Ik heb zelf foto's thuis tegen een witte achtergrond gemaakt. Een mooie met een kerstmuts op bij dl, eentje waarin ze tussen de ingepakte cadeautjes zat met een rendiergewei op en nog eentje waar ze tussen de kerstballen en slingers zat en met een kerstbal aan het spelen was. Je kunt ook proberen om wat foto's te schieten bij bijv Intratuin! Zoveel achtergronden daar met ijsberen, arresleetjes en kerstdorpen.
Ik heb er zelf 1 geknutseld met psp en dan af laten drukken waar ik het altijd doe. Zet zelf achterop de namen.
Heb dit jaar weer een kaart gemaakt via kaartje2go. Ben niet zo handig met fotobewerking, maar vind m dit jaar erg goed gelukt. Hoop dat het lukt de foto te uploaden!
Via webprint daar heb ik besteldmet 75% korting. Is overigens dezelfde als wij foto service alleen andere naam en andere acties. Verder werktalles hetzelfde
Vistaprint! Ik show niet maar heb gewoon simpel, lichtblauw met wat winterplaatjes links, rechts een foto van de kids met feestkleren (donkerblauw).
Leuk kaartje, maar, noem me een azijnpisser, wel wat grammatica foutjes.. een kusje op UW neusje, een kusje op UW wang.. Vind 't zelf altijd jammer..sorry!
och gelukkig is mijn familie niet zo van de grammatica, al heb ik 1 tante die schrijfster is dus daar zou ik t dan nog wel van horen, gaat om t idee =)
Doe ik ook, alleen denk ik dat ik ze zelf ga afdrukken met fotopapier van de action. Scheelt een hoop dukkosten.
Moeten het perse kerstfoto's zijn? Of hebben er ook mensen met 'gewone' foto's een kerstkaart gemaakt?