Dames Naar aanleiding van de mooie leeuw foto de prachtige dolfijn foto en het castingbureau topic, open ik dit topic. Show hier jullie leukste, mooiste, meest lieve, nooit te vergeten, prachtige, grappige meest ontroerende foto's van jullie kindje(s) !! Ik trap af met een paar foto's van mijn mooiste "bezit" ! Oh en denk nou niet dat ik klaar ben na deze 2 foto's
Mooi! Ik wil ook showen, mijn dochter op haar eerste verjaardag, oh wat was ik trots op mijn mooie meid
hey, leuk topic, maaruh kunnen jullie me helpen? Wil graag foto's toevoegen van mijn meisjes maar weet niet hoe...
Genieten dit topic!! Onje, die zwart-wit foto is zooo mooi! En dan dat gezichtje na dat hapje (wat doe je me aan?!) En die slaapfoto... Ze zijn allemaal zooo leuk!! Luca2504, wow! Plaatje, hoor! Natasha, knap en stoer mannetje heb je!!
Mooie foto's meiden Helaas kan ik met mijn ipad geen foto's plaatsen, maar mijn trots staat in mijn bovenste fotoalbum als omslag
Dat kan wel.. Moet je ff de app picup downloaden en daar kan je heel gemakkelijk foto's uploaden en dan via de link hier op het forum plaatsen (optie, bestand via url uploaden kiezen)
Rnate, mijn laptop schiet altijd snel het geluid op hard en de jongens slapen dichtbij, maar toch stiekem gelukt en ik vind jouw meisje echt zooo schattig! Superlief!