Lemmy lekker vrolijk op een warme dag vd week ! En de tweede foto het eindresultaat van voor de eerste keer mee bbq'en
af en toe is ze echte bijdehante tante maar ook heel lief en vooral met het lekkere weer en dan lachte ze ook als ik een foto wil maken
Mijn dochters hebben ook alebei een ooievaarsbeet op het voorhoofd. Bij mijn oudste zie je hem nu alleen nog maar als ze heel erg boos is! Ik noem het gewoon onze handtekening!!
Wat een prachtige kindjes hier! Ieder kindje heeft wel weer iets wat hem/haar mooi maakt. Hier onze trots Bekijk bijlage 268949
mijn dochter heeft zo'n streep in haar neus, heel vervelend want vaak ziet het eruit alsof ze een bloedneusje of iets heeft, zo'n sliertje bloed zeg maar, dus vaak veeg ik het af en denk OJA (en dat doe ik al dik 3 jaar hahaha)
Wat een leuke foto's allemaal !! Foto van mij en Dean in de douche toen Dean 4 maanden was. En een foto van mijn man en Dean die 2 weken geleden was gemaakt. Dean is hier 13 maanden en lag samen met mijn man helemaal in een deuk. We maken heel veel foto's & filmpjes van mijn man samen met Dean want mijn man heeft het ALS-gen en zal 100% zeker ALS gaan krijgen en dus niet oud worden.Hij is nu 47 en ALS begint meestal tussen je 40-60e en als het begint ben je er gemiddeld na 3 jaar niet meer.En omdat we niet weten hoe lang hij nog heeft proberen we echt zoveel mogelijk vast te leggen.
Jeetje meid, herinner me ineens je topic weer... Wat heftig en klote, er zijn gewoon geen woorden voor... Maar wel heel fijn en goed dat jullie zo bewust bezig zijn met het vastleggen van herinneringen, dit gaat zo waardevol zijn later, ook al is het iets waar je liever niet aan denkt... Mooi mannetje heb je trouwens!!!
Zondag een fotoshoot gedaan met een vriendin (amateur-fotografe), heb inmiddels 1 foto ontvangen, zooooooooooo trots!!!! Ze gaan gebruikt worden op zn verjaardagskaart!
Nessie Wat heftig zeg, zwaard van damocles boven je hoofd. Jeetje, heel knap hoe bewust je dan nu geniet van het hier en nu. Dikke knuffel. Ik zie alleen de foto onder de douche, prachtig. Wat heeft ze daar aan? Is dat iets speciaals voor de douche? Nam R altijd mee in zijn blootje maar heb je zo meer grip ofzo?? Edit: nu zie ik ze allebei!! Prachtig!!! Mango mooi!!! Ik wil ook zulke fotos, wat gaaf zeg!!!!!!!!
Mooie foto's!! Een vriend (vader van 3 en 42 jaar) van ons heeft helaas ook ALS, slopende ziekte. Hopelijk kunnen jullie voorlopig nog heel veel mooie momenten samen meemaken
Dank je wel Mango,Kwabbernoot en Purk. Behalve foto's en video's schrijft mijn man nu al briefjes voor de kids voor het geval hij er straks niet meer is. Praat nu over bijvoorbeeld hun trouwen,rijbewijs halen,diploma halen, kids krijgen etc etc.Erg moeilijk maar het is zo belangrijk nu... Ik wikkelde Dean altijd in een zachte beige handdoek omdat ik bang was dat hij uit mijn armen zou glibberen.Hij slaapt trouwens altijd onder de douche. Even nog 2....
@ Nessy mooie foto die onder de douche!! En wat een prachtige karakteristieke kop heeft jouw man zeg, jeetje hij spreekt echt.