woaw mooie kids & foto's allemaal! hier mijn trotsen David (bij een bed & breakfast) Lisa (die dag gingen we saampjes shoppen en natuurlijk ergens lunchen)
Jazeker Ben ook heel trots op mijn 5tal. Is alleen soms wel 'kwetsend' als mensen zeggen, oh dat doe jij zo makkelijk, ff kinderen maken en weer uitpoepen. Maar goed, tussen wat je ziet en wat er daadwerkelijk gebeurt zit een groot verschil Ik ben een kindje verloren met 15w, de 3e was de helft van een tweeling, 2 miskramen en vruchtbaarheidsproblemen door een eisprong die een week duurt. Niet dat je mij hoort klagen hoor, maar soms wordt er wel snel ge/be/veroordeeld
Sorry offtopic maarre... Wat een hilarisch onderschrift heb jij!!! Nu weer on topic: Wat een prachtige foto's allemaal van iedereen hier!! Prachtige kids!!
ja leuk zo'n mini me deze foto doet me inmiddels ook zoveel, mijn moeder samen met de oudste daar staat ie voor het eerst los (hij liep al overal langs met 6 maanden maar los niet (is ie 7/8 maanden oud) zo leuk dat mijn moeder bij zulke belangrijke momenten was, dat waardeer je vaak niet zo als ze er zijn maar nu ze overleden is des te meer (ik heb pas ook mijn bevalfilmpjes zitten kijken daar was ze bij de eerste ook bij namelijk, voelt even dicht bij haar)