hier is me trots.. <3 (weet nog niet hoe ik hier een foto moet plaatsen, linkje lukt wel zo te zien.. )
Hier 2 fotootjes van mijn lieve wondertje 1e foto 1 dag oud 2e foto 4 maanden ongeveer Bekijk bijlage 291254 Bekijk bijlage 291255
En toen was het vanmorgen ineens heel stil in de keuken... Aangezien meneertje in een enorme sprong zit dacht ik nog, heerlijk even geen getetter aan mn oren dus ik laat hem wel even, hij is vast lief aan het spelen, totdat ik ineens hoorde: Lekkah... eteh...
Wat een schatjes allemaal! leuk om te zien Dit is mijn prinsesje toen ze 2 dagen oud was en nu ze 3 mnd is
Balleke, die is heel gaaf ja!! Canvas materiaal Overigens vind ik alle foto's heel leuk. Straalt trots vanaf!
Leuk topic!! Wat een leuke kindjes allemaal zeg. Ik show ook graag mijn trots. Op de eerste is hij 13 maanden. En de tweede is van vorige week. Genieten van de sneeuw. En ben nu sowieso extra trots op hem. Al 3 dagen en nachten zonder speen en dat bijna zonder te mopperen
thirza, plaats reactie daar zie je bovenin de balk een paperclip als je die aanklikt kan je foto uploaden
wat raar, ik zie eigk alleen een paperclip met (aardbol)?? en als ik erop klik dan kan ik een link toevoegen ... wat vaag!