Wat een mooie trotsjes allemaal! Yvon, echt een schitterend mannetje, jullie Déon! Liefs. Hier ons prinsje, zo'n (eigen)wijs lekker ding. Op de foto over mijn schouder was hij 6 weken. Op de andere 4,5 maand.
Wat een mooie lieve fotos allemaal! Helaas kan ik niet via mijn mobiel uploaden. Dus dan doe ik dat wel een keer als ik achtermn lappie zit.
Yvon; heel veel sterkte! Het is een prachtig ventje. @nescio: Prachtig meisje zeg, met een hele bos haar! Leuk om alle foto's te zien, stuk voor stuk prachtige kindjes Hier mijn dochter M.ila gisteren:
Wat heerlijk al die mooie kindjes! Yvon: Wat een mooie foto van jullie kleine vent! Sterkte...... Hier onze trots! Onze lieve Eward
Wat een mooie kindjes allemaal zeg. @ Yvon, prachtige foto van jullie mannetje. Hier onze trotsen Bekijk bijlage 285783 Bekijk bijlage 285784
Foto van een paar weekjes geleden (ahum; lang geleden, toen het nog mooi weer was), maar is echt mijn dondersteen ten voeten uit....
Yvon, ik moest echt even slikken om het verdriet wat jullie door moeten maken! Maar wat een ontzettend mooie foto van jullie kanjer! Hier onze trots
Wat een lieve reacties zeg, die doen me goed! Dankjulliewel! Super mooie foto's stuk voor stuk, wat een giebeltjes en aanstekelijke lachjes zeg op de foto's. Mooi om te zien!