Ah dat valt reuze mee dan! Zeker met zo'n geweldige actie! Vind ze heel degelijk en sierlijk! Dankje voor het showen!
Onze ringen, 4 jaar geleden gekocht voor net geen 1000 euro. Ik met steentje en mijn man zonder de steen
Dankje Shendari! ShampooL: mijn man heeft sowieso geen verlovingsring maar ik draag hem nog wel. Mijn verlovingsring had ik eerst rechts, maar ben ik links gaan dragen na de bruiloft Andere hand dus.
Dit zijn onze ringen, witgoud, en de mijne heeft 9 diamantjes, ben er nog steeds erg blij mee. Ze zijn van Martinshof, de prijs weet ik eigenlijk niet meer...Ik wil zeggen iets van E 1200,-..?
onze ringen staan in bestelling, simpele brede klassieke gouden ringen zonder fratsen... actie bij lucardi 2e 1 euro, totaal 894 euro
Hahah, ik had het over wish! Die had ik gequote, hahah, ben je wel goed wakker? Jij hebt trouwens ook een mooie trouwring, lijkt heel veel op die van mij, goede smaak dus, .
Wat een mooie ringen zie ik voorbij komen! Ook even de onze showen: witgoud met 3 diamanten in het hart en 8 mini steentjes in de zijkant van de ring.. helaas zie je deze niet op de foto. Ze kosten 4 jaar geleden 1080 euro voor de set.
Die van ons zijn nog in de maak Die met de steentjes is die van mij, voor vriendlief wordt er eentje ontworpen naar zijn smaak! Ik wilde iets wat niet TE strak is en al helemaal niet simpel, ik wilde juist iets opvallends Is wel mooi gelukt geloof ik hihi. -weg-
Hihi thanks! Wilde een wat grotere ring omdat ik van mezelf vind dat ik worstenvingers heb Heb voor de zekerheid ook kleinere en dunnere ringen gepast, maar zelfs mn vriend (die niet echt van opzichtig houdt) zei dat die in het niet vielen.. En dat deze ring perfect bij mij past! Dus daar was ik wel blij mee hihi. Het duurt nog ongeveer 5 maanden, dus we hebben nog even te gaan.. Maar merk wel dat ik er steeds meer mee bezig ben! Droom er vaker over de laatste tijd en word soms al een beetje nerveus als ik eraan denk, hihi. Maar in principe heb ik niks om voor te stressen, bijna alles is al geregeld! Dus we moeten er gewoon van genieten En toevallig weet ik dat mijn vriendinnen gisteren een uitnodiging hebben gehad voor het vrijgezellenfeest, maar ik mag natuurlijk niks weten.. Whaaa ik ben zo benieuwd!!