Show jullie trouwringen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama tuttebel, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

hahaha, en hoe weet jij dat zij een uitnodiging hebben gehad? :D
    Ik trouw pas over 2,5 jaar, maar heb nu al sinds 2 weken elke nacht nachtmerries.
    Gelukkig heb jij daar (nog) geen last van! *klopt af*

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wij deze. ..witgoud en geelgoud. Beide dezelfde. Geen diamanten hier :)

Kosten weet ik niet mee. ..... Zo rond de 250 a 300 geloof ik.

Zoals je ziet na 6 jaar is het witgoud in het midden wat dof was niet meer dof ;)

En beschadigd. ...maar ik moet eens kijken of laten poetsen of polijsten helpt.

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hihi nou ik had laatst wel wat nare dromen erover, maar echt nachtmerries wil ik het niet noemen hoor ;)

Mijn zus regelt het vrijgezellenfeest en ik moest van tevoren een lijstje doorgeven met mensen die ik er echt bij wilde hebben en wie absoluut niet.. En ik moest daarbij ook telefoonnummers doorgeven.. Toen vroeg ze gisteren over WhatsApp of ik het nummer van S. ook nog heb voor haar? Terwijl ik die allang had gegeven.. Dus ik nog een keer het nummer doorgestuurd..
    Maar heel toevallig had ik een vriendin op bezoek die met haar telefoon zat en appjes kreeg.. Ik zei tegen haar op hetzelfde moment: 'Volgens mij is mijn zus nu uitnodigingen aan het versturen ofzo!' en ja hoor.. Die vriendin kon een lach niet onderdrukken :D Maar ze heeft verder niks gezegd ;)

4. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Het is dat we al getrouwd zijn en je maar een paar trouwringen kan hebben maar wat zie ik hier toch mooie ringen voorbij komen!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben traditionele gladde trouwringen van geel goud. Geen randjes, versieringen of verschillende kleuren. In de mijne zit één diamantje. We zijn bijna 11 jaar getrouwd. Ze zijn van het merk Desiree en kostten toen €560,-

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit zijn onze ringen, we dragen ze nog niet, 4 juli pas:D

Gewoon zilver en ik dus een steentje.
    Wij waren al opzoek gegaan naar vriendschapsringen, het is hetzelfde alleen kost veel minder. En er was al flinke korting op en 2e ring gratis. Incl graveren, 35 euro:D

Wij vinden ze prachtig en willen allebei geen dure ring. Dus ideaal:D

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ohhhh kwijl.....
    Ik wil ook zo'n mooie ring om m'n vinger, maar volgens mij gaat er nooit een normale ring zonder liefheersbeestje bestaan die om mijn dunne vingers past..

De foto lijkt niet zo ernstig (oke even terug gekeken naar jullie handen zijn mijn vinger toch wel echt verschrikkelijk dun.. )maar het is toch wel echt een maat 12 ongeveer, haha

8. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Mooie trouwringen.
    Die van ons waren heel simpel. Volgens mij gewoon vriendschapsringen.

9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.550
    2.020
    113
    Ik heb zo'n ring, is 5 mm breed.
    We zijn getrouwd in 2005, dus hij is al wat meer beschadigd.
    Mijn man heeft een iets smallere (4 mm breed) gladde ring.
    Ze zijn van Desiree en hebben ons €1445 gekost. Die van mij was €1166 en die van mijn man €279

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zat alleen op de ringvinger. Zo kon mijn man de juiste vinger vinden ondanks zijn zenuwen. Hehehe neehoor dat is een grapje.

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Typisch trouwens, krijg hier op ZP gelijk allemaal banners (advertenties) te zien van trouwringen. HMM. Heb niet eens iets gegoogeld over trouwringen, moet je nagaan.. Alleen al door het lezen van dit topic krijg ik spam :(

12. Eiveo

Eiveo Niet meer actief

Onze ringen zijn lekker "eigenwijs" vierkant aan de buitenkant en het steentje in mijn ring zit niet in het midden. Past prima bij ons :).

Bijgevoegde bestanden:

• 51267.jpg
      51267.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,8 KB
      Weergaven:
      268
  13. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Onze trouwringen van Eclat.

Bijgevoegde bestanden:

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wij hebben nu ook laatst onze ringen gekocht. Wij trouwen in mei en hebben ringen van Alliance. Erg mooi. Heb er ook wel een foto van maar er zijn hier mensen op zp die die dag erbij zijn dus zou het zonde vinden als zij die ringen al zien haha.

15. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Dit zijn onze ringen. Helaas is manlief hem inmiddels kwijt :(

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Onze ringen, edelmetaal met goud...samen 225 euro.

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hahaha:D

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Man heeft dezelfde alleen zonder steen.

19. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    image.jpg

Onze ringen. De ring van mijn man was duurder als die van mij.
    Omdat hij een bredere wilde.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wij hebben geen ringen gedaan.. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van om eerlijk te zijn. Maar aangezien wij stiekem/stilletjes zijn getrouwd paste het toen we; bij het grote plaatje;)

Misschien dat we ooit nog ringen gaan kopen als we 10 of 12,5 jaar getrouwd zijn oid.. De 10 komt in zicht;)

Deel Deze Pagina