wij hebben simpele "klasieke" gouden ringen met boven en onder een schuine streep waadoor hij in 2 gedeeld is. en dan was de ene kant mat en de andere glimmend. dat vervaagd natuurlijk dus soms laten we ze ff oppimpen bij de juwelier hihihi. kosten waren ong 300 samen. 2 jaar geleden heb ik er van ml een diamantje in gekregen ben dr erg blij mee en er komen r in de toekomst nog 2 bij......
wij hebben onze ringen zelf ontworpen. de bovenste ring is roodgoud in ijsmat. de middelste ring is roodgoud hoogglans. en de onderste ring is witgoud ijsmat. in die van mij zit een klein diamantje in die van mijn man niet.
We zijn nog niet getrouwd, maar we willen 'sound wave' ringen. Weet nog niet precies wat we zullen zeggen, maar zal wel in de buurt van 'Ja ik wil' liggen.
Wij hebben deze van Martinshof, destijds verliefd geworden op deze ringen en ik vind ze nog steeds prachtig.
Niet helemaal een scherp plaatje Manlief heeft de ring met witgoud aan de buitenkant en dan zonder diamant. Ik heb de ring met geelgoud aan de buitenkant en dan met diamant. Kosten 2200 maar voor ons absoluut het geld waard
Ik vrees dat ik en mijn man waarschijnk het grote uitzondering zijn. Jullie ringen matchen allemaal mooi met elkaar. Ik had al lang in gedachten wat voor een ring ik wou,manlief wist het nog niet. Toen we voor de 2 de keer gingen kijken en een definitieve keuze gingen maken zag hij het plots. Een onbewerkte witgouden ring die een soort van bronskleur heeft. Ik zag mezelf niet lopen met zon ring dus toch voor mijn voorkeur gegaan. Met gevolg onze ringen matchen van geen kanten! Maar ach we zijn beiden verlieft op onze ring! Mijn ring
Wij hebben ringen met elkaars hartslag erop. Hier zie je voorbeelden, de onze lijken op de 2e foto van deze site Trouwringen Heartbeats met de hartslag van uw partner erin. Omdat mijn man voor z'n werk voor langere periodes weg was vonden we het wel mooi om dan elkaars hart dichtbij te hebben. Nog steeds errug blij mee! Ik vind die met soundwave ook gaaf zeg!
Hier die van ons. Wij houden van strak/tijdloos. Heb vrij brede vingers dus ook redelijk brede ring. Ik heb rondom in het geelgouden randje 7 briljantjes zitten, bij ml is het randje blank. Rest is witgoud. Ik geloof rond de 1200 euro, waarbij de mannenring gratis was. Leuke vind ik dat het niet uitmaakt hoe de ring zit bij mij, altijd steentjes te zien.
installeer Ad-block en Ghostery. Met ad-block heb je geen vervelende advertenties meer, en met Ghostery zorg je ervoor dat je niet gevolgd word door websites.