Wat ik het meeste toch wel doe is (nick verraadt het al) is lezen. Verder doe ik ook kleuren en puzzelen. Ik bak graag, geen super speciale dingen en geen taarten. Maar gewoon koekjes, cakes, muffins etc. Maar waar ik echt een soort passie voor heb is theoretische natuurkunde. Beetje apart, maar vind ik zelf enorm interessant. Ik begin binnenkort aan een wiskunde cursus zodat ik ook de wiskunde erachter kan gaan begrijpen.
Leuk topic! Ik ben nu bezig met dit kruissteekborduurwerkje voor de babykamer ik wil ook nog een vlaggenlijn van stof gaan maken en ben nog op zoek naar nog iets om te maken wat je bijv aan de kastdeur kunt ophangen. Allemaal voor de babykamer en ik vind het super leuk om te doen. Het borduurwerkje gaat hard en ziet er heel leuk uit vind ik. Extra leuk is dat je het zelf maakt! Ik vind het programma Door het oog van de naald ook fantastisch btw!! Nooit gedacht maar ik wil wel veel meer creatieve dingen gaan doen!
Je zou zo'n slinger kunnen maken die naar beneden hangt met allemaal van die vilten figuurtjes. Zoiets bedoel ik: https://www.pinterest.com/pin/551550285587077923/
Oh wat een leuke slinger!! Bedankt voor de link Ben net terug van de stoffenwinkel en heb deze drie stoffen uitgezocht: De achtergrondkleur van het drukke stofje (mintkleur) staat centraal in de babykamer. Maar met wat roze accessoires krijg je toch een beetje een meisjesgevoel we hebben greywash houtstructuur meubels vandaar ook beetje griis erbij. Ik ben benieuwd of mij dit gaat lukken. Wish me luck
Ik bak graag. Mijn laatste poging, zelf crackers gemaakt. En potjes bewerken met gesso bijvoorbeeld. Dit is een oudere foto, kon zo even niks vinden.
Mijn hobby's zijn fotograferen en met onze hond showen Altijd fijn als de 'modellen' meewerken View attachment 446289 (Foto niet door mij gemaakt) en het showen View attachment 446288
Antiek en Vintage fashion ( sieraden en tassen voornamelijk) Vooral het zoeken naar mooie items in kringloopwinkels. Verbaas me er altijd over wat mensen weg doen. Voorbeelden: View attachment 446290 View attachment 446291
NoukjeTygo ik vind jouw hobby echt ontezttend leuk! Wat ben jij lenig en gespierd zeg! Ik doe sommige dingen graag, maar echt een hobby? Ik kook en bak graag. Tuinieren en met m'n dieren bezig zijn vind ik een fijn tijdverdrijf. Fotograferen ook leuk. Annie Sloanen is geweldig om te doen. Ik sport ook graag. Oh, en goede series kijken is ook fijn.