Show off!! jouw baby of dreumes!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    mijn knapperd 6 maandjes!

Bijgevoegde bestanden:

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ik ben trots op mijn kleine meid,
    omdat ondanks dat ze het al eerder kon maar gewoon niet deed
    nu ook echt overal gaat zitten!!!

tijgert de hele kamer door en gaat gewoon eventjes ergens lekker zitten!!
    zo leuk om te zien!!

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    1,5 jaar alweer. Wat gaat dat snel.

Bijgevoegde bestanden:

4. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    7 maanden en ze drinkt helemaal zelf uit haar tuitbeker!
    De eerste x ging het meteen goed.. kleine knappe baby! :D

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mooie plaatjes allemaal! :D

Ik ben zoo trots op mijn kleine meid! Na wekenlang lekker op haar buik oefenen en omrollen begint ze zich zowaar met haar knieen af te zetten en staat haar onderlijf in de kruiphouding. Dan trekt ze zich zo naar voren tot ze heeft wat ze wil hebben. Echt zooo mooi om te zien!

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

dat spuugdoekje en verzorgingskussen zijn jammer genoeg lelijk op de foto maar dat kopke en die oogjes :D

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

een oudere foto

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik dacht dat het zonder nare opmerkingen was dat topic.. helaas... ik heb er zelf heel lang aan moeten wennen dat hij op het potje ging...

Hoe ik het herkende was heel simpel... mijn kleine man ging heel hard huilen... echt heel hard... en als ik hem dan ging verschonen was de luier droog... tot het moment dat de luier van de billen was dan ging hij heerlijk zijn ding doen...Toen ik in de winkel stond om een potje te kopen ging ik er helemaal vanuit dat ik hem binnen een week op zolder zou zetten voor de toekomst... Niet dus.. hij vondt en vindt het heerlijk. En idd.. hij kon niet zitten.. we moesten hem vast houden hij kon idd niet zelf zitten.

en idd hij loopt aan de hand.. hij probeert zich op te trekken.. doet iets tussen kruipen en tijgeren in en probeert zelf op te staan... maar een genie zou ik hem niet willen noemen...eerder gefrustreerd.. zodra hij iets kan lijkt hij het volgende te willen kunnen.. ik ben regelmatig jaloers op dames met een kind die gewoon even ergens van kan genieten.. en tegelijkertijd ben ik trots op wat mijn mannetje allemaal kan...

Ik begrijp dat mensen het niet kunnen of willen geloven... maar er is voor mij geen reden om hier te liegen.. in het dagelijks leven haal ik juist de helft weg als moeders zeggen wat hun kleintjes wel niet kunnen

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ons kleine manneke kan zelf draaien in de box en hij kan zelf zijn fiep uit zijn mond doen en terug erin en hij kan (wanneer hij heel geconcentreerd is) zelf goed rechtop zitten :D
    (hier in de hoek van de bank lekker chillen)

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wat bijzonder gekko!!!
    Een lekker eigenwijs mannetje
    Lijkt me wel lastig als ze zo klein zijn
    Maar hij kan het moeilijk blijven inhouden natuurlijk
    En snachts dan???

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    S'nachts hebben we 1 keer gehad dat hij droog wakker werd.. maar meestal is hij zo moe dat hij doorslaapt. En het is heel moeilijk... er ging zeker in het begin heel veel tijd in zitten... en als hij niet had gepoept konden we eigenlijk niet weg... poepen in een luier vindt hij echt het ergste wat er is...dat gaat gelukkig iets beter... hij kan als het echt moet nu ook in de luier poepen...maar nog steeds liever niet...
    En bijzonder is het zeker...bijzonder en bizar

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Moest ff teruglezen want ik begreep het niet.
    Maar Gekko wow!
    Wat bijzonder!
    Scheelt straks zindelijkheidstraining als je kindje kan rondrennen.;)

Toen ik mijn dochter zindelijk ging maken.. snel geleerd maar wel altijd een dweil bij de hand hahaha..
    Die ging gewoon lopend plassen

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha heerlijk.. klinkt stom maar dat soort dingen vindt ik heel charmant..Ik zie het gewoon zo voor me:D

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad bijzonder en bizar, houdt gewoon niet van natte billen haha.
    Fijn dat het potje wel de oplossing biedt !
    Wat apart dat hij wel al asn het handje loopt maar de rest nu pas doet. Hij leeft omgekeerd. Dreumes/peuter dingen eerst dan de baby/bijna dreumes.
    Dus bij jou is t echt luier besparing. En diarree dan ? Hoe gerft hij nu aan dat moet plassen. (Sorry dames vindt het echt bijzonder dat een baby al zoo eigenwijs is haha)

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha Ikdus ik begrijp het.. moet zeggen dat ik er soms gewoon moeite mee heb...hij wil zo snel....

Als hij ziek is is hij ziek... en dan haat hij het potje... dus dan gaat hij er niet op... Geen probleem.. ik bedoel hij IS een baby...

Hoe hij het aangeeft.. tsja.. iedereen herkent het wel als een kind geluid maakt voor eten, of een slaapje... hij heeft nog een geluidje... en dat betekend potje...

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oke dat is wel fijn. Ook fijn dat hij het goed aangeeft.
    Hier ook 1 hoor ze wilt nu ook al dr zin door drijven. Als ze die niet krijgt wordt ze echt boos (denk aan een peuter die op en neer springt/stampvoet/op de grond boos doet)
    En tja een baby op een normale manier iets duidelijk maken pfff...

Verder veel leuke foto's gezien meiden

Deel Deze Pagina