show off your pet

Discussie in 'De lounge' gestart door ladylupos, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Het is ook een kittenhuisje van de catsan. Hij heeft standaard openhuis:D
    Aan de zijkanten zitten van die raampjes die je kan uitdrukken, heb dan ook op mobiel een foto waar zijn vetlubbe door het raam naar buiten komen en me ligt aan te gapen van wat??? Je ziet toch dat het pas. En hou nu maar op met fotos maken en lachen:cool:
    Het is zo een karakter. Echt een heerlijk beest, ben echt 'verliefd' op me kat:p

( op alle4wel hoor:p)

Ps, en kom er nou niet aan heh!! Owwww oorlog! De vitaminedoos van de c1000 is ook geclaimed door hem, die past ook wat beter met zijn voormaat, daar zit in iedere hoek een 3 hoekje van karton, gaat ie erin liggen met ze hoofd op het hoekje als steuntje en ligt ie je aan te gapen van zie mij nou:cool:

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Sorry kon hem jullie niet onthouden.. net gemaakt door mijn man.

Onze R is helemaal blij met mijn zwangere buikje en zodra ik ook maar even lig komt ze heerlijk op mijn buikje liggen en genieten van het getrappel van kleine uk...
    Want op de 1 of andere manier zodra R op mijn buik komt liggen is het feest in mijn buik en begint Uk te trappelen en te bewegen :D

3. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Wat grappig die kat op je buik. Ik had dat ook die zwarte heeft een keer zo lang liggen draaien tot hij erop lag maar kreeg toen een schop en die schrok zich rot dus wilde niet meer. Vond mn buik maar beetje eng. EN die kleine viezerik was er niet bij weg te slaan. Hij lag eerst altijd bij mn man en toen, en nu nog steeds, bij mij. En bij de baby nu.

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ook ik wil graag onze grote teddybeer laten showen. Wij hebben meer huisdieren, maar deze loebus is echt een knuffelgat. Hij gaat zo fantastisch om met onze kids ondanks dat hij een beetje overdreven groot is. Hij is namelijk 86 cm en weegt maar liefst 71 kg.

Bekijk bijlage 280490

Bekijk bijlage 280491

En we wij zo links en recht aan het snuflen in informeren naar nog een 2de loebus :), omdat wij het zo'n geweldige honden vinden

5. Within

Within Niet meer actief

Oooh wat een lieverd!! :D

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Geweldige hond!

7. ons broccolimonster Pluisje :D

8. Blays

Blays Niet meer actief

Ons meissie

9. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

aaaaaaaaaaaah wat een snuutje!!!

10. moonymuppet

Hierbij ons trutje Bailey. Ze is een Old English Bulldog vn bijna 10 maanden.

11. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    hahah die :D:D:D
    had ze hier heel toevallig iets fout gedaan en probeerde ze onschuldig te kijken?

12. Blays

Blays Niet meer actief

Aaah wat een schatje MooneyMuppet!

13. moonymuppet

nee, soms heefd ze zon hoofd haha, ze is net voor het eerst loops geweest dus als het goed is word ze nu wat breder en heeft ze niet meer zon "smal" onschuldige kop

14. moonymuppet

Dankje!

15. moonymuppet

de eerste foto nogmaals "ik ben lief" en de tweede me schatjes :D:D

16. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Jeej Dano en Maddox

17. Within

Within Niet meer actief

Dit was Mack als pup :) Helaas hadden wij hem toen nog niet, hij was 14 maanden toen hij bij ons kwam.

18. moonymuppet

ook een cutie!!!

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wat een poepies allemaal zeg en moonymuppet, geweldig die hond van jullie, dat gezichtje ook.

Mag ik je vragen wat voor ras je hebt? Dat is toch een landseer of zie ik het helemaal fout?

20. Within

Within Niet meer actief

Het is een Friese Stabij :)

Deel Deze Pagina