Hahaha, oeps, dan zit ik er behoorlijk langs (al hebben stabij's wel vaak dezelfde tekening, maar zit ik er qua grootte en gewicht behoorlijk langs ). Neemt niet weg trouwens dat het een poepie is hoor.
Haha kan gebeuren ^^ Ja ben erg blij dat ik toch een paar puppyfoto's van hem heb, is toch een periode die je mist als je hem wat ouder krijgt.
Geweldige beesten!!! Ze kan hier best een oude knorpot zijn, maar die streken en gewoontes maken alles goed haha.
Ik vind het toch iedere keer zo mooi om te zien hoe blij mensen met hun dier zijn! Het enthousiasme en de liefde straalt van de foto's af! Zo leuk, bedankt! Nog even m'n eigen topper showen (als pup): de bank is erg hoog.....
Leuk! Is het een "echte"? Van welke fokker komt hij/zij? wij hebben er namelijk ook een misschien familie
Bekijk bijlage 280642 Onze gekke marley! ♥ Bekijk bijlage 280643 En 24 oktober komt onze Mylo bij ons. ♥
ahhh die bullie!! van het jack russeltje zie je bijna alleen zn oogjes hihi wat een heerlijke foto's komen er weer voorbij