bij mij staat op 3/4 van de dressoir een terrarium, op het terrarium staan kaarten voor mn dochters verjaardag, echo nog van haar, en een vaasje met bloemetjes en een groot canvasdoek. Naast het terrarium staat de fruitmand, pot met stiften en een vaas met nep takken erin heb wel een dressoir van +- 2 meter
Ik heb een eiken dressoir. Daarop staan links 2 witte bloempotten met planten. In het midden 3 witte fotolijstjes met familie foto's. Rechts 2 grote witte windlichten met donkergrijze kaarsen. Ohja, en de zilveren spaarpotjes van de kinderen staan er ook bij. Wij zijn ook erg van rommeltjes op de kast leggen. Iets wat even snel van tafel moet, word op de dressoir gelegd. Daar blijft t vervolgens weer liggen, want dat spul weer op de tafel leggen is veel vervelender. :s
Heb geen dressoir, maar een winkelkast. Zo heb ik 3 lagen die ik moet vullen met prullen . Er staan voornamelijk fotolijstjes in, een set siervazen, lantaarntjes en houten zeilbootjes. Daarnaast heb ik een sidetable, daar staat op: een lampje, een plant, de telefoon en prulletjes
Idd dat zie je niet dat het vinyl is erg mooi. Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? (sorry ts voor offtopic) ontopic nl niet wat te melden want we hebben geen dressoir meer
Het is echt als nieuw nog,ben alleen met een stoelpoot blijven haken en tja dan heb je wel een scheur,wat je overigens niet ziet Sorry ts weer ontopic
ik heb mn kast van ikea op zn kant (zo eentje met 8vakken). in het midden heb ik 3vaasjes en dan aan weerskanten bloempotten met planten en naast de planten 2 lampjes. tis nog niet zoals ik het wil, maar kom net niet de goede dingen tegen. liefs doris