Deze foto staat op mijn bureaublad. Het is Nijn haar kuifje gemaakt tijdens een fotoshoot toen ze 3,5 maand oud was. Ben nog steeds verliefd op dat kuifje.
De mijne is niet zo bijzonder. Gewoon zo'n standaard ding nu op dit moment van Windows 7. Elke keer na het opnieuw openen van de pc krijg je weer een ander plaatje. Weet je wat leuk is om bijvoorbeeld bij je partner of collega (als je op kantoor werk) als grapje uit te halen? Om een print screen te maken van een website (bijv zp) en daar een bureau-achtergrond van te maken. Dat ding doet dan helemaal niets als je overal op wil klikken. Ik heb mijn man een keer daarmee voor de gek gehouden en hij dacht dat de pcvastgelopen was en startte hem opnieuw op.
@Jel Geweldig!!! Als ik dit zou doen, dan zou mijn man er 200%zeker weten intrappen! Haha, en dan roept ie; Melis! Kun je even helpen?!
Haha geweldig om je man in de zeik te nemen. Maar helaas zal mijn vent daar niet intrappen, dat gaat ie zekerweten zien
haha mijn man zou daar zeker weten intrappen, echter gelukkig weet ik beter , maar manlief is zo'n computernerd...