Dag knutselaars, taartenbakkers en breikoninginnen Ik vind het leuk om te zien waar jullie allemaal mee bezig zijn. Om ideeën op te doen en gewoon... omdat ik nieuwsgierig ben. En omdat ik graag zelf show waar ik de dag mee door kom. Dus alle hobbies zijn welkom, als je er maar een foto van maakt. Ik heb zojuist de keramiekoven volgeladen, 3 etages. Het is nu een beetje laat om hem aan te zetten, maar morgen gaat de hens erin. View attachment 567441
Ik ben totaal niet creatief, heb daar het geduld niet voor. Lijkt me heerlijk dat wel te hebben. Ziet er echt leuk uit! Dit is mijn hobby View attachment 567443
Hier echt de 10 Miles, 16.1 km. Dit is al een wat oudere foto. Nu loop ik nog maar 5 of 10 km, sinds ik een kind heb. Dat trainen voor halve marathons enzo vind ik nu teveel tijd innemen. Ik ben op de 5km wel een goede recreant, met een beste resultaat van 6e bij de vrouwen. #stiekembeetjetrots
Ik maak van alles van polymeer klei. Ook in opdracht. Geboortekaartjes zijn erg leuk om na te maken. Voor familie maak ik een geboortekastje en voor mezelf sieraden. Pennen zijn ook leuk om te doen. Eigenlijk alles wel Volgende post meer foto's. Ik weet niet hoeveel de max is in 1 post
Mijn hobby is fotografie. Zou wel wat meer crea-bea willen doen. Dus lees graag mee, misschien krijg ik nog wat inspiratie!
Die met al die bloemen is ook wel een pronkstuk waar ik erg blij mee ben. Het is een soort klei in lood. Hangt voor het raam. Ik heb ook een site waar je alles kan zien www.facebook.com/pipsfimofactory (Ik spaar likes) Ook te zien als je geen fb hebt trouwens
Ja, dat moet een uur of 9 stoken. En ik heb een handbediende oven, dus ik moet daarvoor ook 9 uur thuis blijven. Best een klusje, maar superleuk
Deze vond ik heel leuk om te maken voor de kinderkamer Breien in de winter (hele saaie sjaals want ik kan het niet goed). En mijn grootste hobby: (Bibliotheek a ongeveer 500 boeken. Ziet er nu beter uit met kasten enzo maar zit naast de kinderkamer waar de kleine nu slaapt dus kan geen foto maken). Ik heb haken geprobeerd en dat vond ik vreselijk moeilijk.
Het liefst wel ja, maar alleen als het goed gelukt is. Als het mislukt mogen alleen mijn kinderen het opeten