Wauw wat een crea bea's zeg, ben best een beetje jaloers op jullie! Mijn hobby's zijn paardrijden en lezen
Ik heb nog niet gereageerd met mijn hobby's dacht ik. Maar ik heb echt geen hobby's die ik regelmatig doe. Ikvind netflix geen hobby, maar meer noodzakelijk kwaad. Ik zou wel iets kunnen gaan proberen als bijv. haken, maar dat moet ik het echt from scratch gaan leren.
Echt super leuk! Heb je daarvoor een stappenplan ergens van internet geplukt of doe je dit helemaal uit je hoofd?
Ik maak haarstrikken. In het begin alleen voor mijn dochter maar na veel comlimenten en vragen als "waar heb je dat gekocht" maak ik nu ook wel voor nichtjes, dochters van vriendinnen en vriendinnetjes van zoon. Die geef ik dan weg. Aan verkopen doe ik niet. Als het op bestelling zou moeten dan is de lol er denk ik snel af.
Ik heb op mijn iPad geen foto’s maar mijn hobbies zijn: Brood bakken of eigenlijk alles met hartig deeg Koken en recepten zoeken/ bedenken Fotograferen Alles hierboven gecombineerd Naaien met de naaimachine/lockmachine Haken heb ik ook een tijd gedaan, lekker rustgevend Ik zou graag een silhouetten cameo hebben nog
Ik heb dit plaatje op Pinterest gevonden en als inspiratie voor de tekeningen gebruikt: Bekijk bijlage 569158 Dat was het, ik heb geen stappenplan gevolgd. Ik had nog ergens bamboe en ik heb altijd wel iets van triplex en haakjes in huis... Toevallig waren de metalen haakjes iets te lang om in de triplex te draaien, dus ik zaagde wat houten kralen doormidden zodat ik goed uitkwam met de haakjes. En zo pruts ik wat aan
Echt heel leuk! Ik ben sowiso fan van hout speelgoed ipv plastic. En zo een mooi setje als deze ga ik in geen 1 winkel vinden. Ga eens wat proberen hiermee als ik bij man op de zaak ben en rustig tijd heb. In de werkplaats hebben ze vast al het materiaal en gereedschap wat ik hiervoor nodig heb. Hoogstens dat ik wat glitters en roze / paars tinten verf moet kopen om er een meisjes variant op te maken. Bedankt voor de inspiratie. Misschien kom ik nog bij je terug hierop voor tips als ik vast loop.
Haha ben bloed serieus! Na 8 jaar met 2 mannen in huis te hebben geleefd ben ik na de geboorte van dochter in een roze glitter sprookjes prinssesen wereld gestapt.
Ik kon het ook niet, toen ging ik op naailes en nu kan ik het wel! Naailes = aanrader. Mooi verhaal, lekker kort.
Dit was een patroontje van internet. Ik gebruik meestal wel een patroon, maar pas dit wel vaak aan zodat het beter past.
Mijn eerste zelfgemaakte sieraad is af. Even voor de duidelijkheid, DE eerste . Ik ga het met al mijn onzekerheid toch showen. Het is gemaakt van ringetjes uit de gereedschapskist, lint en ander spul wat ik in huis had. Behalve de oorbelhaakjes heb ik zo gekocht. Dat moet ik nog leren maken.
En ik was al zo onzeker . Ook een grapje . Mijn plan is om alles te gaan proberen ongeacht wat de uitkomst is. Zonder dat ik van mezelf verwacht dat het direct perfect is (en dat vind ik moeilijk). Ik heb overigens wel een stuk lint aan mijn duim vastgeplakt zitten met secondenlijm. Heb je toevallig een tip om het eraf te krijgen of moet ik wachten tot het over een paar dagen vanzelf afslijt .
Ik heb ook geen actieve hobby,alleen lezen. En nu zit ik al 8 jaar in de fantasy “fase”. Moet mezelf eens een schop onder de kont geven want lekker klussen in huis lijkt me wel wat. Mijn man heeft echt 2 linkerhanden dus die kan ook niks en nu moet ik altijd mijn pa bellen. Eerst maar eens een goede boormachine aanschaffen!