Vanmorgen steentjes gezocht in het bos... nog een andere gemaakt in een lijstje maar aangezien die kado gaat... blijft die geheim
Heb het al een keer laten zien maar afgelopen weekend ben ik weer op Urbex pad gegaan. Het was weer geweldig! Ik hou van deze hobby. Dit was een verlaten dierentuin ergens in België
Het is echt mijn passie, wou dat er banen bestonden in deze branche Ach, dan houden we het maar op een hobby
Urbex is echt gaaf! Kan je daar op kunstzinnig vlak niets mee? Als in exposities of prints verkopen oid? Ik heb geen idee hoor, het is wel heel mooi en je ziet het ook veel tegenwoordig. Kan me indenken dat mensen zoiets thuis ook wel aan de muur willen hebben.
Haha dat geloof ik graag maar het moet wel in je zitten. Zo te zien heb jij talent op meerdere vlakken. Ik ben echt een creabeet (bij deze maar even een nieuw woord voor de dikke van Dalen). Fotografie doe ik echt op gevoel maar bij andere dingen denk ik te veel na. Heb kleuren voor volwassenen geprobeerd ... grrr tenenkrommend . Mijn tekenleraar op het voortgezet onderwijs mocht me ook niet omdat ik totaal talentloos was. Hetzelfde gold voor de handvaardigheid .
Wat een gaaf mooi topic, leuk om te zien wat jullie doen als je niet aan het forummen of moederen bent Ik lees en borduur!
Herkenbaar (van de tekenleraar)! En achteraf vind ik dat zo jammer. Als kind tekende en knutselde ik heel graag maar toen ik erachter kwam dat ik er heel slecht in ben, ging de lol er voor mij vrij snel af en beperkte ik me tot enkel af en toe ministecken. En later dus borduren.
Wel jammer inderdaad dat je als ‘talentloze’ niet gestimuleerd word. Maargoed ik heb mijn uitlaatklep gevonden in fotografie ... ik bepaal de compositie en de camera en het nabewerkingsprogramma doen het schilderwerk voor mij.
Je hoeft geen talent te hebben om ergens goed in te worden. True, sommige mensen hebben van nature een bepaald inzicht en motorische vaardigheden waardoor ze bijvoorbeeld goed kunnen tekenen, maar uiteindelijk is tekenen ook gewoon een vaardigheid. Iemand die er 1.000 uur insteekt kan op den duur toch beter tekenen dan de persoon die talent leek te hebben maar dat niet verder ontwikkelde.
Joh ben jij mij of zo? Ik werd als kind al agressief van handvaardigheid en tekenles. Techniek vond ik dan wel weer leuk. Lekker solderen en figuurzagen, op printplaten een circuit maken.