Bekijk bijlage 583609 Ondanks dat ik totaal niet met pastel kan tekenen is het wel heel leuk om te doen Even gedachte verzetten met een cd’tje van led zeppelin
Zoon wilde een "toverstofshirt zonder mouwen". Te weinig zon nu buiten maar de achtergrond wordt geel met groene palmbomen
Thx. Moest wel de foto tactisch nemen, want de nek en een vinger is al gescheurd. Ik wil zo graag een oven, maar andere dingen gaan nu even voor. Ach, we hebben de foto's nog.
Ook nog gehaakt deze maand. Eigenlijk best actief geweest, al voelt het alsof ik niks doe. Echt super leuk om te zien wat iedereen maakt. Ik zou zo graag een keramiek/pottenbakkers cursus volgen. Er zit hier iemand in het dorp die Raku doet en ik heb weleens overwogen om bij haar wat lessen te volgen. Maar ja, dat is weer zo specifiek en ik wil liever gewoon in mijn eentje een beetje aanrotzooien ofzo.
Heeft de muziek die je luistert invloed op wat je tekent? Of is het toevallig dat ik je tekening zo goed bij Led Zeppelin vind passen?
Bekijk bijlage 583717 Dat meestal niet, ik teken iets naar hoe ik mij op dat moment voel. En daar pas ik ook altijd mijn muziek keus op aan.
Wat een mooi beeldje zeg! Ik zou hem graag voor je bakken en glazuren, maar ik geloof niet dat je in de buurt woont...
Mooi juist @HooyoShimbir en zo moet je niet denken hoor! Geniet ervan, van de bezigheid en ook van wat je maakt. Ik herken je gevoel wel, ik zie in mijn eigen werk vooral de fouten en wat er niet gelukt is, of niet precies zo geworden is als ik wilde. Ik probeer het los te laten en gewoon te doen. Of het is niet perfect, of ik maak helemaal niks, dan kies ik maar voor dat het niet perfect is en wie weet met veel oefening, wordt het toch nog eens wat ik ervan hoop. Zo ben ik onlangs ook vaker achter de naaimachine gekropen. Dat is nou typisch zoiets wat bij mij altijd anders uitpakt dan ik denk. Ik ben wel super blij nu met mijn zonnescherm voor de bakfiets, gerepareerde kleding en knuffelpopje voor mijn zoontje (van materialen die ik in huis had ). Ik haal me dan altijd veel te veel op de hals, bijvoorbeeld meteen een tafeltent maken (1 nacht voor de verjaardag van mijn zoon).
Dat is het precies. Heb nu wel de knop omgezet dat het neit persee mooi en een mega kunstwerk moet worden. Ik moet het vooral leuk vinden om te doen en ervan genieten al mislukt het aan alle kanten. Het gaat om de creativiteit die je erin kwijt kan. En idd je ziet altijd wat er beter kon of waar de fouten zitten maar dat is gewoon elke keer een leermomentje voor de volgende keer.