Dankjewel! Nee deze tas is niet gevoerd, is door het dikke garen ook niet nodig. Tis ook erg leuk om zo'n tas op bestelling te mogen maken!
Haken is ook erg leuk en veelzijdig! Er zijn vast genoeg workshops in je omgeving te vinden om het te leren,of via YouTube zijn er ook genoeg filmpjes te vinden met uitleg.
Pippi in een doosje gemaakt. Een pakketje van atelier Pippilotta. Normaal ben ik niet zo van de bouwpakketten, maar ik had nog nooit iets met vilt gedaan en wilde het graag eens proberen.
Op moment aan het upcyclen van wollen kleding. Voornamelijk kinderkleding wat in leenpakketen gaat en zo weer een hoop kindjes warn gaat houden aankomende winter. En de vogeltjes heb ik laatst gemaakt.
Wat goed joh die kleding. Veel eer van je werk. Vogeltjes zijn ook schattig. Waar zijn ze van gemaakt? ❤️
Dank je, ja en ook leuk om te doen hoor. Vogeltjes gemaakt van wolvilt, dat kan je dan weer prikvilten.
Dochter was dinsdag jarig dus kon weer bakken Zeemeermintaart Kitkat m&m taart (met aardbeienvlaaivulling) Lemon meringue
Wat een leuk topic! Eerst schreef ik gedichten zelf een bundel uitgegeven. Maar de laatste 2 maanden hè breien weer opgepakt.. pure ontspanning en t zorgt dat ik mijn hoofd verzet naar even simpel Breien.. ben bezig met een deken zal zodra die af is een foto plaatsen..