Doe ook nog eens mee. Van de daadwerkelijke kwaliteit blijft na uploaden hier helaas weinig meer over ...
Hey, ik krijg geen meldingen meer van dit topic, maar ik zie hier dat iedereen lekker aan het freubelen is nu het zo herfstig is. Vandaag twee lappopjes gemaakt voor mijn lieve neefje en ook nog een reserve voor mijn eigen zoontje.
Kijk eens wat ik net gekocht heb bij Xenos: View attachment 588032 Ik zal je laten weten of het wat is
Hoi! Leuk nog zo’n creatief topic Ik heb meerdere hobby’s, maar wel allemaal creatief Fotografie is mijn passie, helaas door een deeltijdstudie op een heel laag pitje gekomen, maar hoop t wel weer goed leven in te kunnen gaan blazen in de toekomst Daarnaast haak ik veel, zowel gewoon als tunisch. En tegenwoordig doe ik ook aan breien (via youtube geleerd). Vroeger ook veel getekend, maar vaak werd het niet zoals het in m’n hoofd zat. Natekenen gaat me beter af. Ook wel eens babyfoto die ik zelf gemaakt had van ons neefje nagetekend met houtskool. Heb het nog niet van onze dochter geprobeerd, moet ik toch eens proberen Ik heb sinds korte tijd ook een bullet journal, en ben nog van plan om een art journal aan te schaffen om daarin vooral aquareltechnieken, maar ook tekentechnieken te gaan proberen. Dat gaat op het papier van de bujo toch een stuk minder (zeg maar helemaal niet ) Uhhhh scrappen ook paar keer gedaan, muurschildering gemaakt voor dochter toen ze nog in mijn buik zat destijds. Sieraden gemaakt, etc. Ik heb een hele kast voor hobbyspulletjes, heerlijk! Edit: oh ja en foto’s zouden misschien ook wel leuk zijn he
Wilde even zeggen dat ik het echt prachtig vind wat je allemaal maakt, je bent een heel creatief persoon!