Oh ja zo herkenbaar! Ik heb in mijn hoofd zoveel ideeën, maar te weinig tijd. En met de klei e op komst zal dat niet beter worden. Ter info, polymeerklei laat je niet aan de lucht drogen maar moet wel in de oven. Maar gemiddeld 20-30 minuutjes, geen 9 uur zoals dat van jou Leuke dingen maak je !
Ik heb van mijn hobby mijn beroep kunnen maken; fotografie ♡ En dan inmiddels het liefst geboortefotografie!
Mijn eendagshobby. , heb 2 linkerhanden en ben snel ergens op uitgekeken. Gisteren op de allerlaatste dag nog inelkaar geflanst om te trakteren op school. Had ik me op verkeken qua tijd, net op tijd gelukt . ( moest er uiteindelijk 31 maken)
Mijn hobby is haken! Heerlijke hobby die je kan doen terwijl de kinderen om mij heen spelen! Instagram is ook een grote inspiratie bron en daar ontstaat ook een hele haak gemeenschap, het is hip ! Mijn naam op IG is Mirjamrn, kom eens een kijkje nemen
Schitterend! Wat mooi in beeld gebracht. Al mijn kinderen zijn zo geboren, maar dat heb ik nooit zo mooi zelf kunnen zien.
Ik heb veel hobby's (en dus te weinig tijd). Ik houdt van lezen, zwemmen, haken, borduren, tekenen voor volwassenen, puzzelen en ben net begonnen met mijn eerste daimond painting. De ene foto is de laatste puzzel die ik gemaakt heb en de tweede foto is het begin van mijn eerste daimond painting (helaas wel op de kop maar krijg het niet goed)