Leuk! Jij hebt hier toch een bedrijfje in? Even nieuwsgierig, maar loopt dat een beetje? Is het zeg maar een beetje de moeite waard als baan, of is het echt meer voor de hobby? Ik zou het geweldig vinden om van huis uit wat kleine dingetjes te verkopen, maar ik vraag me af of het loont.
Ja het loopt op zij redelijk hoor. Maar ben er zakelijk nog niet zo lang mee bezig. Het is moeilijk qua concurrentie dus in het begin moet je het echt van bekenden hebben. En de aanschaf van bepaalde apparatuur is best prijzig. Ik had het al op hobby gebied, dus dan is het makkelijker. Als ik het gelijk zakelijk had moeten aanschaffen had ik het niet gedaan.
Yes, het bakken ging goed. Alle glazuren zijn goed gesmolten en er is niks ontploft View attachment 567779 En dit minivaasje heeft al een plekje: View attachment 567780
En ik ben blij met hoe deze lepel geworden is. Het schepdeel en het handvat zijn van keramiek en de steel heb ik net gezaagd van bamboe. View attachment 567782 View attachment 567783
Gezien ik vervroegd met verlof ga ging ik 2 dagen geleden op zoek naar een hobby. Ik ga zelf een boxmobiel maken met figuurtjes van vilt.
Bedankt. Haha. Nope. Dat moet ik knutselen als anderen dat willen. Ik doe het alleen als ik zelf zin heb
Zeer zeer zeer zeker doen! Wij hebben het bij onze zoon gedaan omdat ik het mega graag wou. Mn man was sceptisch, maar zo blij dat ik er toen mee kwam. We bekijken de fotos nog regelmatig! Ik heb die van ons net gisteren weer gemaild!
Ik heb een SNES Classic Mini. Daar kun je oude Super Nintendo spelletjes op spelen. Waaronder Mario Kart.
Wat een leuk om al jullie creaties te zien! Toevallig doe ik op het ogenblik ook een ceramiekcursus. Verder heb ik een plotter en een naaimachine en die staan op zolder in mijn miniatelier. Ik plaats het meeste wat ik maak op instagram: www.instagram.com/happybymo
Dankjewel ik vind die etuis van jou echt heel leuk! Mag ik vragen wat je allemaal leert op die keramiekcursus?
Ja... Helaas zijn veel vaders sceptisch! Wat goed dat je het nu wéér gaat doen. Zo waardevol. Mag ik vragen wie het gaat vastleggen?