Die heb ik vorig jaar op het stoffenspektakel gekocht maar ze verkopen ‘m ook hier: https://www.vandomburgtextiel.nl/a-47412159/tricot-print/tricot-geo-dierenprint-donkergrijs/ Ze hebben nog meer kleurtjes. Sowieso echt geweldige stoffen bij die winkel vind ik.
@Manque heb jij een hele werkplaats aan huis? Die visjes heb je ook moeten zagen toch? Overigens snap ik je redenatie van weggooien maar deels. Ik zou t dan verkopen voor veel te weinig omdat je er dan toch iets aan overhoudt en weggooien echt heel zonde is (of kan je het materiaal dan hergebruiken?). Mocht je de lepel weg willen gooien of je vaas laat maar weten dan kom ik ze wel redden
Mijn hobby is koken. kookprogramma's kijken, kookboeken lezen enz. Gelukkig nu ook deels mijn werk van weten te maken
Naast mijn werk in het onderwijs. Geef ik als ZZP'er kookworkshops, kooklessen, verzorg ik kinderfeestjes op locatie dus bij mensen thuis of bij bedrijven en doe ik catering (kleinschalig)
Whoa, wat een leuk topic! Een soort Pinterest op zp Ik ben zo iemand die al heul veul hobbies heeft gehad, maar sommige blijven hangen. In elk geval, hoe origineel: lezen. Mijn moeder zei vroeger tegen mij 'kind, je verleest je verstand' . Haken vind ik heerlijk, lekker verstand op 0 en gaan. Ik maak geen ingewikkelde dingen, vooral dekentjes of knuffeltjes met simpele patronen. En ik doe het werkelijk overal, in de trein, op de bank, in de auto of, zoals op de foto, als ik moet wachten op de rest van het gezelschap in een cafeetje. Verder houd ik van biblejournaling (creatief verwerken van Bijbelteksten) en waterverf. Het meeste dat ik maak is geïnspireerd of gewoon gekopieerd van andere afbeeldingen. Het maken vind ik heerlijk, ontwerpen ben ik nog zoekende in. Dat gaat nogal eens gepaard met foutjes... de oplettende kijker ziet dat er iets aan het vogeltje niet helemaal klopt . Foto's haal ik trouwens over een dag of twee weer weg denk ik, i.v.m. herkenbaarheid.
@rocketscience en @Lafayette kunnen jullie niet een online winkel beginnen? Ik wil jullie kleding hebbuh hebbuh hebbuh *smiley met hartjesogen*.
Mijn hobby; eten Nee gekheid, ik lees graag boeken en dat is het wel. Hele leuke dingen zie ik voorbij komen zeg!
Ik heb het plan om dit jaar nog een online winkel te openen inderdaad. Maar ik doe het erbij als hobby en heb twee kleine kinderen thuis dus tijd is schaars
Ja, ik heb een atelier aan huis. Het is hier een rommel maar dat hoort zo. View attachment 568835 View attachment 568840 View attachment 568841
En ook @marloes80 Nee, ik kan het materiaal niet hergebruiken. En ik snap dat mensen het zonde vinden, maar ik vind het meer zonde van mijn energie om het te verkopen. Op internet zetten, reclame maken voor een winkeltje terwijl ik op geen enkel sociaal medium gevonden wil worden (m.u.v. LinkedIn omdat dat moet voor mijn werk), vervolgens mijn spullen voor een habbekrats verkopen, inpakken, naar een PostNL-punt brengen om op te sturen etc. Waarschijnlijk een hoop mailverkeer... mijn hobby moet ontspannend zijn, verkopen lijkt me het tegenovergestelde Het voelt erg onlogisch voor mij om veel tijd te steken in het verkopen van spullen met verlies. En ik wil eigenlijk sowieso niet verkopen als ik er verlies op maak. Een beetje zoals die boeren die hun melk over de akkers laten lopen.
Haha ja van je energie snap ik het echt helemaal. Het gaat alleen zoooo tegen mijn gevoel van milieubewust en verspillingsvrij leven in dat ik het niet snap. Maar goed dat doet kleding kopen bij Primark ook haha en dat doe ik ook.
Manque: je vraagt niet om tips hoor... Maar schoot wel door mijn hoofd,: zou je het niet willen doneren? Dan hoeft er alleen een label aan met leuke tekst(iets van dat het van jou is, onbetaalbaar en daarom voor hetbgoede doel ofzo) En laat je het eens in de zoveel tijd ophalen.m