Show your Nails!

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle89, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Wel tussen de deur gehad toen ik jonger was en toen lag me hele nagel dr af

Maar gaat over een scheur in je nagel niet over een half bloedende vinger;) dus nee als dr een scheur in me nagel zit ga ik niet hysterisch
    krijsen omdat er een scheur in me nagel zit:cool:

2. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Heb een keer de sabel op me nagel gekregen toen ik hem wou vangen deed wel ff pijn maar me nagel was nog heel:)

Ik was ook de enigste met lange nagels omdat de andere meiden "bang" waren om hun nagels te breken of dat ze niet meer goed konden zwaaien met de atributen
    maar ben niet anders gewend dus heb ze daarvoor ook niet afgeknipt of iets

offtopic welke club zit jij?

3. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    dit waren de mijne een tijdje geleden..
    (zelf nagelstyliste)

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    die dingen zijn niet licht qua gewicht ofzo haha. dus ik weet hoe je je voelt.;) Ik zit bij Vitality in Alkmaar. Wij hebben geen colorgaurd team. Maar op wedstrijden kom ik genoeg meiden tegen van andere verenigingen die wel in zo'n team staan. Bij welke club zat jij?

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    en die keer daarna..

en nu heb ik gewoon simpel een wit randje..

6. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Waaauw wat een mooie nagels hier heb ik ze zelf niet meer maar zal ze graag weer willen hebben :D

7. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Je heb n pb

8. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik betaal elke maand 37,50 voor het opvullen, een nieuwe set kost 52,50 . Maar het kan goedkoper :)

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

TS: mooie nagels hoor!

Nonnie: hoe heb jij die nagellak zo gedaan? Ik heb van mezelf ook zo'n lange nagels en zoek wat inspiratie.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

HUIL.....ik mis mijn nagels :(. Ik heb jarenlang acrylnagels gehad. Toen een paar weken niet, omdat ik hoogzwanger geen fut meer had om elke keer een half uur in de auto te zitten naar de nagelstyliste toe. Toen uiteindelijk toch maar een nieuwe nagelstyliste hier in de stad gezocht, maar zij zet alleen gelnagels. Ik had eigenlijk 2 weken geleden weer een afspraak, maar omdat Tobin 's avonds nogal eens onregelmatig komt voor een voeding vond ik het niet fijn om dan ruim een uur weg te zijn. Nu ben ik dus "nagelloos", maar mijn god wat mis ik mijn nageltjes. En helemaal als ik al die mooie nagels van jullie zie. Binnenkort maar eens een voorraadje kolven, met een flesje oefenen en dan weer een nagelstyliste zoeken in de buurt die acryl zet. Gel is het toch gewoon niet voor mij...

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikkelies: Wat een mooie nagels! Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, anders had ik het wel geweten ;).

12. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    goh dank je wel!:)

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Smaken verschillen!

14. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    goh zeg dan gewoon dat je het niet mooi vind..

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik ben het met je eens hoor.( maar kreeg al een keer eerder een half topic over me heen daarom zeg ik liever maar niks eigenlijk) ik vind ze namelijk zelfs eng. zeker die rechtafgesneden nagels. ik krijg er echt de compleet de kriebels van als ik dat zie. ik doe elke keer mijn best er iets moois aan te zien, maar ook nu lukt het me gewoon niet.

maar goed daarom verschillen gelukkig de smaken.

ik heb zelf trouwens gewoon redelijk korte nagels. niet helemaal kort. gewoon een klein randje want mooi rond is in de vorm van de vinger.

16. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Het is maargoed dat niet iedereen hetzelfde mooi vind, anders liepen we allemaal met dezelfde vent ;)

17. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Dit zijn de nagels van een vriendin van mij tevens ook mijn nagelstyliste

18. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Nog eentje :)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wow, wel super gaaf! maar het lijkt me dat je daar toch echt niet iets fatsoenlijks mee kan doen? Heb ooit op een beurs zo'n stiletto nagel laten zetten op mijn duim, dat ging nog wel maar als ik bedenk dat ik al mijn nagels zo gehad had, dan zou ik niks meer kunnen ;).

20. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ja ze kan er gewoon alles mee, ze vind het zelfs makkelijker als vierkante nagels, omdat dit meer op de natuurlijke vorm van je nagels lijkt en maar aan 1 kant een hoek hebt. Ik denk niet dat ik er wat mee zou kunnen hoor, haha. Maar vind ze wel supergaaf!

Deel Deze Pagina