Ik wil ook acryl laten zetten,lijkt me toch wel wat hoor. Alleen dat bijhouden. Aangezien het feit er zoveel nagelstylistes in dit topic zitten, ken je iemand (of jezelf) die goed is? Ik woon in IJmuiden. PS. Als ik nou gewoon met een witte tip ed neem,kan je ze danzelf ook lakken?
Als je gel laat zetten kan je ze nadien zelf lakken en de lak verwijderen zonder de gel te beschadigen hoe dat met acryl zit weet ik niet, ik werk enkel met gel
acrl kan ook, alleen beste is om eerst een blanke topcoat te lakken en dan de kleur, ivm dat de kleur er niet intrekt en niet onder je nagelriemen etc komt
Hoelang gaat de lak opdie mooie gelakte gel- of acrylnagels nou eigenlijk mee? Moet je je voorstellen dat ik thuis bijna dagelijks met afwasmiddel en water bezig ben en redelijk vaak mijn handen was. Ik overweeg serieus om het te laten doen maar dan moet het wel lang meegaan.
Bij acryl duurt het 48 uur voordat het volledig uitgehard is..dus zou aanraden om dan even handschoentjes aan te doen. Gewone nagellak moet je echt wel minimaal 1x in de week bijwerken.Mensen die veel met hun handen in het water zitten zou ik de Mani-Q aanraden.Blijft minimaal 4 weken zitten, En is ook ideaal voor de eigen nagels mocht je geen kunstnagels willen .
sorry ik beloof elke keer te spammen maar doe het niet dus nu krijgen jullie er 3 achter elkaar de eerste van vorige week, de 2e tijdens ons trouwen
en deze van een uur geleden, zoals je ziet moet ik de randjes nog schoonmaken maar dat doe ik morgen en dan vergeet ik vast weer te spammen oh zijn trouwens mijn eigen nagels
Die zijn mooi zeg! Ik zie trouwens allemaal mooie nagels. Zelf toch ook maar weer eens op zoek naar een nagelstyliste in de buurt. Trouwens nog even een vraagje. Lang geleden heb ik ooit een hele fijne handlotion gehad van cnd geur vanille met glitters. Weet iemand waar deze te koop is?
Ja, ik verkoop hem..atm nog twee van staan. Waar in NL woon je ergens? Ik cros half NL door dit weekend
Mooie nageltjes weer gezien in dit topic!! Vanavond ga ik mijn eigen nageltjes maar weer eens doen... Hard nodig!
nee, ik zie mezelf al koeien melke met zulke nagels, of het onkruid wieden. Heb ik in ieder geval geen hark nodig. Maar, ik vind ze wel heel gaaf om te zien! Met mijn eigen werk mag het trouwens niet eens (in de zorg).
Het is een echt kunstwerk, maar ik moet bekennen, die vind ik toch ook wel een beetje eng om te zien brrrr