daar ben ik het echt mee eens! ik kijk ook gewoon op de gewone afdeling naar jurkjes die mee kunnen rekken hihi.. op de positieafdeling hangt weinig soeps ja de positiemaillots zijn wel een uitkomst!
Had pas ook bij H&M gekeken maar zag ook echt niets leuks! Kan er sowieso nooit iets vinden haha. Bij Miss Etam zag ik ook nog niet zoveel. Binnenkort maar weer eens naar de stad. Hebben jullie wel dezelfde maat als 'anders'?
En mijn outfit voor vandaag. Indd ugss zijn onmisbaar haha.. ik had vandaag een laag modelletje aan maar heb ook nog zo'n 3 paar normaal model haha. Bekijk bijlage 101141
leuke kleding hoor meiden, ik vondt het toen der tijd ook erg lastig gelukkig liep ik hoogzomer dus hoefde niet al te veeel aan hih. over ugg''s gesproken die van ella zitten ook heerlijk en ook goede zool verkopen ze bij nelson.
hierbij mijn outfit, dit gaat absoluut mijn winter topper zijn, heb deze long sleave trui afgelopen week gekocht en is echt heerlijk, lekker met en longsleave shirt er onder (wat ik net een stukje er onder laat komen) en een lekkere legging er onder (natuurlijk heerlijk tijdens de zwangerschap) en als het wat kouder wordt een tregging die ook nog eens heerlijk zit met een dikke buik. Een paar laarzen er onder, leuke korte laarsjes of pumps zijn ook erg mooi. Het is helemaal mijn smaak, natuurlijk niet die van iedereen, maar of je nu zwanger bent of niet deze trui gaat altijd en ook tot het eind!
@Schaapje Leuk leuk! Staat je erg goed! En dat petje ook mooi! Ik heb ze zelf ook, ideaal met dit weer (en als je ene bad hairday hebt)! Hier even een outfitje van mij! Het is geen zwangerschapskleding, gewoon een tuniekje (stretch) van de hema met een vestje en legging van de H&M.
Ja hoor, ook ik ben om. Vandaag ook 'uggs' gekocht, maar dan nep. God wat zijn mijn voeten breed geworden. Lijken wel te groeien gelijktijdig met mijn buik. Mijn gewone schoenen zitten krap en dan slapen mijn voeten heel snel. Irritant! Was al wezen kijken, voor 30 euro al nepperds, maar die waren zoooo lelijk, net sloffen. En de meeste zitten dan bij de enkels dicht, alleen onder een klein ritsje. Passen mijn zwangere enkels niet in. Heb nu bij ziengs gekocht. Hebben een omslag, en een elastiek-knoop, dus makkelijk aan te trekken. Toch nog 80 euro! Maar goed, loop er wel lekker op, is ook belangrijk.
thanks!! Heb het pas gekocht, vond hem wel leuk echt hema natuurlijk.....heb eigenlijk ook geen positiekleding alleen 2 spijkerbroeken van de eerste, rest meeste stretch of tuniekjes, heerlijke mode hebben we nu! Smartie, Een tregging, had ik ook nog nooit van gehoord totdat ze mij zeiden in de winkel dat ik een tregging onder die trui moest doen, dit was warmer in de winter. Het is gewoon een legging alleen is ie veel dikker, eigenlijk een soort van versimpelde stretch spijkerbroek. Zit heerlijk en is lekker warm onder een rokje of tuniek of zo. Zeker met de dikke buikjes, de band is mooi elastisch en je kunt hem best hoog trekken maar ook 1 slag omlaag slaan, dan zit hij lekker onder je buik
Een tregging, had ik ook nog nooit van gehoord totdat ze mij zeiden in de winkel dat ik een tregging onder die trui moest doen, dit was warmer in de winter. Het is gewoon een legging alleen is ie veel dikker, eigenlijk een soort van versimpelde stretch spijkerbroek. Zit heerlijk en is lekker warm onder een rokje of tuniek of zo. Zeker met de dikke buikjes, de band is mooi elastisch en je kunt hem best hoog trekken maar ook 1 slag omlaag slaan, dan zit hij lekker onder je buik[/QUOTE] En waar kan je de tregging kopen. Ik ben er ook naar op zoek?? Groetjes Sabrina jansen
Tregging is een combinatie van de woorden trousers en legging. Dus dat is dikker dan de gewone legging. Je hebt ook nog jegging, dat is een combinatie van jeans en legging; oftewel een tregging van spijkerstof.
En waar kan je de tregging kopen. Ik ben er ook naar op zoek?? Groetjes Sabrina jansen[/QUOTE] hey sabrina, die van mij heb ik gekocht bij get dressed, maar deze winkel zit niet overal. In ieder geval zijn ze van EDC (ofECD) is onderdeel van esprit mee ik. Ook heb ik ze in diverse vero moda winkels zien liggen, maar volgens mij kun je ze gewoon bijna overal krijgen. succes!!
hihi smartie.... inderdaad, ze moeten gewoon wel telkens iets nieuws verzinnen, al ben ik er nu wel blij mee. Moet wel nog even vermelden, op de foto van mn outfit heb ik er geen aan, dit is een gewone dunne legging.... Vanaf een foto zie je toch niet heel veel verschil...
Leuk gekleed weer hoor dames! Die jeggings en treggings, moeten die ook speciaal zw.kleding zijn? Of zijn die zo stretchy en elastiek in de band, dat je ook gewone aan zou kunnen?
Bekijk bijlage 103350 Heb deze ook bij buikfoto's geplaatst maar dit is gewoon een truitje en vestje van de Only. Heb gewoon een maatje groter dan normaal genomen. Eronder heb ik een zwangerschaps spijkerrokje aan en een zwarte legging.
Ik heb nog geen positiekleding aan gehad, wel een buikband om mijn broek op te houden waarvan de knoop niet meer dicht gaat Ik heb van mijn moeder vorige week mijn eerste positie broek en jurkje gekregen Maar daarnaast heb ik nog een heelijke lange trui/jurk achtig ding bij de zeeman gekocht, en daar hadden ze een soort wijde sport legging/broek en die zit ook heerlijk! en nog een lekkere wolle trui in gewoon een grotere maat! Dus nee het hoeft echt niet allemaal speciale positie kleding te zijn, gewoon een beetje kijken hoe een grotere maat valt en dat kan vaak ook prima!