De broek is van de H en M , shirt van Fillipa K, en giletje ook van de H en M, allemaal geen positie, maar gewoon met een beetje strech erin!
Ik koop van die dikke panties gewoon bij de hema en dan knip ik dat dikke elastiek een stuk door van boven. Dat scheelt heel veel. Als hij dan te wijd is geknipt dan doe ik er gewoon een onderbroek overheen... Charmant is het niet maar het scheelt veel geld en zit toch lekker.
Wauw, wat zie je er fantastisch leuk uit! Vooral het bovenste gedeelte met die mooie grote buik, echt leuk gecombineert. 8)
en waar heb je die broek vandaan,...?? ziet er leuk uit!! eigenlijk ff de laarsjes ook zien he die eronder zitten
wauw, prachtig hoor! Ik heb ook een paar shirts die nog wel eens aan heb maar eigenlijk niet meer pas! haha, toch proberen he!
Oh leuk leuk! Ik hou ervan! Ik heb ook nog een spijkergiletje hangen, kan eigenlijk prima! Ook maar eens passen! @Pris: Dank! @Lisa: Prachtige mooie ronde buik! dan staat bijna alles!
Die broek is een gewone broek van de H en M (wel van een jaartje geleden, maar volgens mij hebben ze iets dergelijks wel). Het is een vrij laaghangend srtak model met wat strech en ritsjes onderaan de pijpjes. De laarzen heb ik geen foto van, maar het zijn suede korte cowboylaarsjes die je nu best veel ziet. Spijkergilet kan prima, krijg maar een knoop dicht, maar dan springt je buik er juist mooi uit! (en het is idd mijn 7e kindje...)
wauw, 7e kindje....respect! Ik ben ook normaal gesproken een giletjes-fan maar ik krijg ze echt niet meer dicht hoor, zelfs geen knoopje! Ik doe hem wel eens open aan...en "normale" broeken hoef ik niet eens te proberen...zelfs de zw-broeken zitten me al niet eens meer echt lekker...lang leve de leggings en strechrokjes....:x
7 kinderen?! Hoe doe je dat allemaal? SUPERmama! Ik vraag me nu soms al af hoe het allemaal moet met twee! Respect hoor!
Deze ook al in buikfoto's geplaatst maar sta er ook op met mijn hele outfitje Dit is een zwangerschapsbroek, met een gewoon truitje en sjaaltje wat lekker meerekt.. en heerlijk warme laarsjes eronder Bekijk bijlage 109274
hier ook een fotootje van mijn outfit van vandaag positiebroek van de miss etam en shirtjes gewoon van de pimkie uit frankrijk zit heerlijk