Leuk topic!! Hier mijn outfit van een aantal weken terug De buik band heb ik laten drukken, de tekst: Made by Ernest
ook ik post er maar is 1tje! jurkje heel simpel van C&a whahah ik kom er nooooit maar mijn collega trok me mee naar binnen toen we gingen shoppen!... vestje van de h&m eroverheen.. lekkere warme legging.. en me uggs eronder maar die zie je niet is geen van alle positie mode maar kan prima!... liefs Denise
Elke dag kijk ik even naar de leuke show hier maar heb nog niet geplaats, nou hier een foto van mij, shirtje is van mamalisous, hesje van mezelf (die inmiddels achter is uitgescheurd, broek van de action 5 euro! Heb hem ook in het zwart en spijker, ideaal lage band dus geen zw broeken aan (tot nu toe)
Alleen de legging die ik eronder heb is zwangerschapskleding, het jurkje niet en het vestje ook niet. Gelukkig past het nog net...
Waar blijven die foto's? Ben zelf net zwanger en hier nog lang niet aan toe. Maar dit is wel hele leuke inspiratie!
Leuke outfits weer dames! Wat ik altijd beetje jammer vind, is dat je ze op het einde van je zwangerschap een beetje "beu" bent.... Die kleding. Dan heb je zin inmiddels zooo vaak gedragen. (tenminste ik wel, heb niet zo'n enorm grote zw.schaps-garderobe )
same here mispoes. En ik vind het zonde om nu nog nieuwe kleren te kopen. Loop voor mn gevoel wel altijd in hetzelfde nu haha Helemaal omdat ik leggings nu echt veel fijner vind dan broeken is het nog meer beperkt. Ach ja nog fftjes, van het voorjaar weer lekker in mn eigen kleren, heerlijk!
@ Mispoes: Nou idd, op een gegeven moment was ik die zwangerschapskleding echt kotsbeu! Ik heb nog wel kleding van toen ik van Ayla zwanger was (is natuurlijk nog niet zo lang geleden), maar ik trek die onder geen beding meer aan. Ik kan ze niet meer zien en ga dus lekker nieuwe kleding kopen.