En hier mijn zojuist aangeschafte bodysuit! Ben er zo blij mee, heerlijk koel en soepel, zonder knellende wat dan ook. Het is met dit weer een heerlijk huispak. Maar ook voor buiten er kan vanalles op, vestjes, shirtjes. Het is nu 29 graden hier binnen, maar heb het zo dus niet te warm! Bekijk bijlage 84629 Net via internet nog even een strapless bh eronder geshopt, want dit kan natuurlijk niet echt
Leuk! Wat een heeeerlijik topic is dit toch! @Karin73, is dat een bodysuit van GOODMOOD?? Die wilde ik ook bestellen (voor straks dan he)
Leuke outfit hoor! Ik heb ook zo'n soort giletje, zijn leuke dingen! Maakt het net even iets meer af.
Yep, deze is van goodmoodmom. Je kunt hem nu ook al aan hoor! Zou ik doen, want juist nu het zo warm is is hij heel lekker. Ze zeggen dat je deze ook buiten de zwangerschap kunt dragen.
Ja geloof dat ie heel lekker zit ja. Alleen ben ik in de winter hoogzwanger, en dan vind ik het weer een minder leuk ding....
boehoe dames, ik heb geen zwbuikje outifts meer te showen, de kleine man is geboren! ik zat nog eens te zoeken in wat oude fototjes..maar er is niks nieuws dat ik jullie meer kan laten zien
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!! Vraagje: Is dit een speciale riem of gewoon een lint?