Meiden, nog een goede tip: www.dorothyperkins.com Ik vind de kleding echt erg leuk (kijk bij maternity) en de verzendkosten zijn laag (iets van 5 pond ofzo) en betaalbaar!
Leuke shop zeg!! En qua maat, valt dat te vergelijken met je normale maat?? En... heb je wel eens iets retour gedaan?? Wat een vragen he....
Lisette. Leuk! Leuk dat je ook al zo´n buik hebt met 13 weken. Ik ben nu bijna 12 weken en heb ook al zo´n grote buik voor mn gevoel!
Leuk hoor, mooie outfit. (bruiloft van jezelf? Of ga je naar een bruiloft?) Bonkie, ben wel benieuwd naar je nieuwe kleertjes hoor
Nee van een vriending wij zijn zelf op 1 april getrouwd. Toen bleek ik achteraf al 6 weken zwanger te zijn maar dat is met 8 weken een miskraam geworden. Dit was mijn jurk
@ H83: een vriendin van mij heeft daar besteld en dat ging goed. Voor maten kan je in de 'size guide' kijken. Dat staat bij elk produkt aangegeven. Daarin zie je de maten van de landen in Europa en welke maat dat dan in de UK is. Ook met schoenmaten (gaat op de site t/m 41 dacht ik). Wat je niet wilt hebben kan je retour sturen. Uiteraard zijn de verzendkosten en de retourkosten altijd voor eigen rekening. Groetjes!
Legging: Prenatal Rok: Mamalicious Top: Prenatal Vestje: Mamalicious Okay dit is mijn 1e alledaagse ik zit lekker thuis op de bank kloffie.
Oh die is ook leuk. Ik heb denk ik trouwens dezelfde (op dit moment aan) maar dan in lila kleur, in z'n geheel. Bij jou lijkt ie uit twee delen te bestaan, omdat de onderkant anders is. Heel mooi!
O ja die heb ik ook! Heb ook nog een grijze met een onderkant zoals deze groene.. Zitten zoooo lekker!!
Ik heb al veel leuke outfits voorbij zien komen. Ik hoop dat er nog meer dames zijn die outfits willen showen want ideeen zijn altijd welkom. Ik probeer binnenkort ook foto's te posten van mijn zwangerschapsoutfits. Groetjes Sabrina
Bekijk bijlage 91863 Tuniekje is van de Lady Sting (maatje groter gekocht dan normaal) legging ook van Lady Sting. Spijkerrokje is positie van miss Etam.