Show your outfit!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babel44, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks Mimi!!! Echt de gouden tip, ASOS. Was al lang op zoek naar leuke kleding voor een bruiloft. Op asos gevonden! Helemaal happy dus:D

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

3. Alita

Alita Niet meer actief

mooi kleding!! En de maten zitten gewoon goed? Je hoeft geen grotere te nemen ofzo...

4. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nee hoor de maten zijn prima! Daarbij de levering is binnen een week en je hebt geloof ik een maand om te retourneren. echt super!

5. Alita

Alita Niet meer actief

hmmm ik heb een bruiloft binnenkort en daar hebben ze wel hele mooie kleren!!!

6. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Als je niet op past koop je jezelf helemaal gek :D;)

7. Alita

Alita Niet meer actief

jaaaaaa echt wel hahahaha

8. reggie en mike

30 mrt 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    oow echt super dit onderwerp!
    ik heb al eens wat rond zitten kijken maar ik vindt de postie kleding veel al oudwijfig maar die ASOS is echt super!

:D

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja die asos is geweldig man!!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik heb deze gisteren besteld bij hm

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    en deze

12. Alita

Alita Niet meer actief

jaa die vondt ik ook zo leuk:D maar wij gaan binnekort naar de stad en kijk dan wel wat ik koop!!

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    had bij wehkamp ook nog besteld, bij elkaar 8 truitjes ofzo.
    Al mijn eigen truitjes pas ik niet meer, en vind een buikband niet echt geweldig.
    Dus daarom toch maar 8 truitjes besteld hahaha

14. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Positie-Outlet

op deze pagina vind je hippe en betaalbare zwangerschapskleding van alle merken!!

Ik woon in Griekenland en daar heb je niet echt heel veel...beetje van Zara, beetje van prenatal en premaman maar dat is duur!! de rest is zeer tuttig...:( Mijn ouders hebben uit NL nog kleding meegenomen van het merk mamalicious (ook via outlet site) en van miss etam meegenomen. Vooral heerlijk zijn de zwangerschapskleggings waarover je allerlei tuniekjes kan doen of andere leuke wat strakkere blousjes.

Kijk maar op de site!vind ik echt de beste site!

Dit is een van mijn favo outfits: hemdje (ook voedingshemdje) en vestje van mamalicious in uitverkoop, legging van miss etam. (is alweer een maandje geleden maar pas het allemaal nog prima!rekt lekker mee:D)

15. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Mukkie, leuke foto!!

Nog meer dames met favoriete outfits?

:):):):):)

16. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Up:

Wie heeft er nog inspiratie, bijv om haar eerste lente-outfit hier te posten?

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Weet iemand misschien ook waar je positiekleding in maat 32/34 of (x)xs kan krijgen? Kan echt nergens wat vinden!

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik heb ook maat 32/34 (nouja normaal gesproken ;)) en H&M heeft kleine maten broeken bijv. En volgens mij heb ik ook een MamaLicious in een maat 32 (oftewel 26 spijkerbroek). Die zit ook nog eens superlekker ook! De shirts daarvan vallen dan wel weer heel ruim. Dan zijn ook de H&M shirtjes kleiner en die van Esprit vallen ook mooi smal. Maar de broeken daarentegen kan ik pas verderop in de zwangerschap aan als ik dikke billen heb gekweekt :D

Liefs Elea

19. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Nog dames met leuke foto's van hun favoriete zwangere outfit??

20. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Dit is eigenlijk geen positiemode, maar al die tuniekjes van tegenwoordig met een leuke riem doen het heel goed toch?

Deel Deze Pagina