Show your outfit!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Babel44, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

2. Alita

Alita Niet meer actief

3. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

Mar 20, 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    jeetje leuke kleding zeg bij asos, jammer dat ik daar niet vanaf wist toen ik zwanger was!! Ga het zeker onthouden voor het geval er nog een 2e baby komt.....

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Volgens mij ga ik het qua topjes/jurkjes/tuniekjes wel redden :), zeker voorlopig.

Maar heeft er nog iemand een goeie tip voor een stretchy smalle donkere jeans? (Waar ik die kan vinden dus?) Niet perse skinny, iets rechtere pijpen vind ik wel mooier. Maar dus beetje dunnere stretchy stof, niet van die standaard dikke jeansstof. (Heb een hele fijne van Esprit, maar daar pas ik direct al niet meer in :()

Heb de sites al een beetje afgestruind, maar moet dit toch echt passen en moet er dus binnenkort echt op uit. Zo'n jeans als ik wil heb ik ook nog niet gezien op de sites.

Klopt het dat er helemaal geen miss etam in Amsterdam zit?
    Op de positie-outlet site hebben ze helemaal geen broeken? :$

5. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Hier nog een outfitje van mij...donkerblauwe skinny jeans van Esprit..met elastieken band..en een t-shirtje van Hans, dat had ik nog..
    Heb ook nog eens rondgekeken op de Wehkamp-site, staan ook weer leuke dingen op joh..en ik zoek nog een licht jeans, zo witgewassen, maar die van mamalicious zijn zo duur :(
    Ook heb ik nog een jumpsuit van mamalicious gekocht bij de Prenatal...die zit echt heeeeerlijk!
    Als ik een foto heb zal ik hem posten.

6. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    die zit echt zo lekker!

7. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    @ Willet; je ziet er super uit!
    Mag ik ook weten waar je dat behang vandaan hebt? Heel leuk!

8. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Dat op de muur is een muursticker..echt supersimpel!
    Van kidzsupplies via internet besteld...je krijgt gewoon een heel vel en kun je zelf kiezen waar je alles op plakt.
    Je kunt op die site nog meer varianten kiezen, ik had die van Djeco,boom eend en uil en ook nog niet eens duur, 23,50!

9. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hartstikke leuk! Ik ga ook eens kijken, dus dankjewel voor het doorgeven!

10. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    die zit zooooo lekker, van mamalicious!

11. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Prachtig! Echt heel mooi :D ik ben jaloers :)

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    1,762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook!! Ze hadden alleen nog de XL bij de Wehkamp van de blauwe. En bij de Prenatal in Utrecht alleen nog de zwarte :(
    Bij Otto hebben ze ook een leuke jumpsuit zag ik. In het bruin en zwart. Je kunt kijken bij zwangerschapskleding en dan broeken en dan kom je de 'catsuit' (zoekterm) tegen. Geen idee waarom ze dat zo noemen. Maar die is ook leuk, ik heb de bruine besteld!

13. Seth

Seth Niet meer actief

uhhhhhh kan je echt niets van zeggen hoor meid... mijn jongens namen vorige keer op het einde nog echt een sprint... terwijl dit bij de eerste niet zo was....
    NU heb ik de voedingsbeha's al aan die ik vorige keer op het einde had gekocht.. (mn omvang is wel kleiner maar cup is al bijna vol)....
    dussuhhhh hoop dat je gelijk hebt....;) maar ook wat DAT betreft is elke zwangerschap anders....

14. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb net bij Neufmoisbelle een heel leuk jurkje gekocht voor een bruiloft die ik volgende week vrijdag heb.:D Tenminste op het plaatje ziet ie er leuk uit.;) Ben benieuwd!
    Ben eigenlijk van plan om een andere kleur strik er omheen te doen. Misschien wel rood, want ik heb rode hakjes.

15. Alita

Alita Niet meer actief

superleuk jurkje!!!!

16. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    shirtje van WE
    broek van New Yorker..

Wat nou positiemode..met normale kleren gaat 't ook heel goed ;)

17. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Leuk Willet! Staat je goed :D

Ik heb vandaag ook wat gewone kleding gekocht, ik kan er nog prima in groeien ;)

18. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Ziet er leuk uit! Lekker 's zomers...inderdaad, in heel veel kleding kun je makkelijk nog groeien he.
    En nu moet ik zeggen dat ik de elastieken banden van gewone broeken lekkerder vind zitten dan die positiemode helemaal over je buik heen, superwarm joh!

19. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Leuk jurkje gekocht bij de Hema, 13 euro maar! Met wat leuke accessoires weer een nice outfit erbij :)

20. giraf

giraf Niet meer actief

Oh das echt een leuk jurkje willet! Staat je heel erg mooi.
    Ga zo maar eens even richting de Hema denk ik....

Share This Page